LH A346 SVG-CCS 25OKT!

PH-BXA

ScanFlyer Blue
Nettopp fått nyss om at LH skal fly en charter til Caracas, med A340-600! Klokkeslett osv er ukjent, men datoen er 25 oktober :)

Sitter med div. fremmedhandling osv for SGS på sola, og har ikke fått noe mer info enda, bare at det mailes om dette mellom oss og sentralt i LH. :)

Er det lov å håpe på at den blir litt forsinka? Skolen min slutter klokken 14:00, så hadde hvert fint om den kunne dratt mellom kl 1430-1500 ;)

Groundtime i SVG er beregnet til 2,5t ettersom jeg har forstått, så vil tippe ankomst kanskje i 10 tiden? Ser forøvrig at det er ca 250pax ut!

kommer den inn fra FRA eller MUC?

Dersom 250 pax skal fra SVG til CCS så må de vel nødvendigvis komme tilbake komme tilbake på et tidspunkt? Kan vi forvente et andre-besøk også?

kommer den inn fra FRA eller MUC?

Dersom 250 pax skal fra SVG til CCS så må de vel nødvendigvis komme tilbake komme tilbake på et tidspunkt? Kan vi forvente et andre-besøk også?

Det vet jeg faktisk ikke, men kan ikke tro noe annet! :) Kommer tilbake med mer info så snart dette foreligger :D

Er det en ferie charter eller er det en haug med Hugo Chavez tilhengere som skal på tilbedningstur? Eller er det Statoil som skal ned å lete etter olje?

BF:cool2

Back