He, he, det var den videoen kollegaer fra LH har kommentert med at det var flere brudd på SOP i videoen og at de var glad for at kapteinen nå har gått av med pensjon...
Mulig lydsporet er "renset", men A380 er faktisk vanvittig stille. Da jeg reiste til SIN med A380 var det så stille i kabinen at man faktisk kunne høre folk flashe toalettet.....
Det jeg hang meg opp i denne videoen var at det ble sagt LHXXX super, og ikke heavy som jeg er vant til å høre på slike videoer.
He, he, det var den videoen kollegaer fra LH har kommentert med at det var flere brudd på SOP i videoen og at de var glad for at kapteinen nå har gått av med pensjon...
Kapteinen er ingen ringere enn Lufthansas nå avgåtte flygesjef Har også fundert litt på om noe av det de gjør er helt etter SOP... De andre Pilots Eye-filmene anbefales også virkelig!
Hørtes ikke som han hadde en god innflytelse på arbeidsmiljøet. Jeg stussa på oppgittheten hans når de fikk beskjed om å bruke en annen rullebane. Også det at han fokuserte på sightseeing..