LH 454 super approach SFO

He, he, det var den videoen kollegaer fra LH har kommentert med at det var flere brudd på SOP i videoen og at de var glad for at kapteinen nå har gått av med pensjon...

Har lydsporet blitt "renset" på noe vis, eller er det så stille i cockpit på A380? Er jo mer susing i luftanlegget på jobb enn det er i cockpit!

Har lydsporet blitt "renset" på noe vis, eller er det så stille i cockpit på A380? Er jo mer susing i luftanlegget på jobb enn det er i cockpit!

Mulig lydsporet er "renset", men A380 er faktisk vanvittig stille. Da jeg reiste til SIN med A380 var det så stille i kabinen at man faktisk kunne høre folk flashe toalettet.....

Det jeg hang meg opp i denne videoen var at det ble sagt LHXXX super, og ikke heavy som jeg er vant til å høre på slike videoer. :):)

He, he, det var den videoen kollegaer fra LH har kommentert med at det var flere brudd på SOP i videoen og at de var glad for at kapteinen nå har gått av med pensjon...

Kapteinen er ingen ringere enn Lufthansas nå avgåtte flygesjef :) Har også fundert litt på om noe av det de gjør er helt etter SOP... De andre Pilots Eye-filmene anbefales også virkelig!

Ja, det var sagt endel av kollegaene hans som mente det var på tide ;-)
Produksjonene er flotte å se på, helt enig i det.

Back