• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

EUR Level - IAG's LCC longhaul - status og flåte

Level sin flåten vil øke fra 6 til 8 maskiner i 2026

https://www.ch-aviation.com/news/143880-spains-iberia-express-freezes-growth-over-pilot-union-block

Iberia and Sepla also agreed that the number of LEVEL (Barcelona El Prat) aircraft to be operated by Iberia pilots will go from six to eight, increasing the carrier’s fleet. The ch-aviation fleets module shows that the airline operates six A330-200s, all of which are wet-leased in from Iberia. Parent IAG International Airlines Group is currently analysing the possibility of obtaining two separate air operator’s certificates (AOCs) for LEVEL.

LEVEL confirmed to ch-aviation that it will have eight aircraft by 2026 and added: "The intention is to have the same model as our current fleet: Airbus A330-200." The ch-aviation fleets module shows that Iberia has eighteen inhouse widebodies of the type in its fleet.
 
Da har de startet å fly på egen IATA-kode: LL


LEVEL has officially started operating as a fully independent airline within the IAG Group, marking a major milestone with the launch of flights under its new IATA code LL. The first flight using the new identifier—LL2627 from Barcelona to New York JFK—departed on 1 December 2025, symbolising the airline’s transition from an Iberia-operated brand to a standalone carrier.
 
Back
Top