• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lett påvirket....

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Lett påvirket....

Hele tiden har jeg bare samlet på 1:200, 1:180, 1:250 og noen 1:100.
Men det siste året har jeg vel innsett at de modellene krever stor plass (ca 300 stk.) Det er jo så utrolig mye fint i 1:400 og 1:500, Denne kom i dag, det er den 6. 1:400 modellen min.

Attachments

• Bilde 733.jpg
    Bilde 733.jpg
    43.8 KB · Views: 194
  • Bilde 730.jpg
    Bilde 730.jpg
    46.9 KB · Views: 193
  • Bilde 734.jpg
    Bilde 734.jpg
    45.2 KB · Views: 193
Re: Lett påvirket....

Enig med deg. Selv har jeg nesten bare 1:200, men av familiære årsaker (kona) må jeg "moderere" størrelsene. Hvor kjøpte du disse?

Og for de av oss med begrenset plass, passer de jo flott innimellom de store også ... :up:

Den ene 727'ern der: Er det SK livery på den?? Så hjulene, og lurte på om det var en egen variant av 727'ern, bygd for å lande på isen i nord-Norge eller noe sånt :D

OT: Den Pondus-strip som henger på veggen under er GENIAL!!!

Adopterte, kjære.. Adopterte... :D

Den ene 727'ern der: Er det SK livery på den?? Så hjulene, og lurte på om det var en egen variant av 727'ern, bygd for å lande på isen i nord-Norge eller noe sånt :D

Det er en gammel modell jeg ikke husker hvor kommer fra .. lurer på om jeg ikke kjøpte den på ebay i den spede begynnelse ...
Den ser mer ut som et leketøy enn samlermodell, dog ..

Back