K krølle ScanFlyer Crusty 3 Mar 2007 #1 kan være en god ide. Hvis de finnes http://www.micom.net/oops/noNOTAMs1.jpg
U Utflyttet Ute på tur 3 Mar 2007 #4 Originally posted by krølle and that means?:huh: Click to expand... Klikk på linken og se; i praksis tillater de ikke at du har en link direkte til et bilde på deres side fra en annen site (denne). Link til hele siden med bildet på i stedet. -A
Originally posted by krølle and that means?:huh: Click to expand... Klikk på linken og se; i praksis tillater de ikke at du har en link direkte til et bilde på deres side fra en annen site (denne). Link til hele siden med bildet på i stedet. -A
K krølle ScanFlyer Crusty 3 Mar 2007 #5 er ikke så kjapp i hoderegning men tror jeg fatter det nå. Klarte ikke å få lagt inn kun bilde, så da tok jeg linken isold fy meg
er ikke så kjapp i hoderegning men tror jeg fatter det nå. Klarte ikke å få lagt inn kun bilde, så da tok jeg linken isold fy meg
U Utflyttet Ute på tur 4 Mar 2007 #7 Originally posted by Dag Viking Går det an å gjøre på denne måten? Ja, men du kan gjerne resize ned til 800x600 så vi med ikke så store skjermer ikke må scrolle alle veier. -A Click to expand...
Originally posted by Dag Viking Går det an å gjøre på denne måten? Ja, men du kan gjerne resize ned til 800x600 så vi med ikke så store skjermer ikke må scrolle alle veier. -A Click to expand...
D Dag Viking ScanFlyer Mile High Club 4 Mar 2007 #8 Originally posted by ph-ndr Ja, men du kan gjerne resize ned til 800x600 så vi med ikke så store skjermer ikke må scrolle alle veier. -A Click to expand... Jeg la det inn direkte som en link til den siden det var fra, derfor kunne jeg ikke resize. Sorry
Originally posted by ph-ndr Ja, men du kan gjerne resize ned til 800x600 så vi med ikke så store skjermer ikke må scrolle alle veier. -A Click to expand... Jeg la det inn direkte som en link til den siden det var fra, derfor kunne jeg ikke resize. Sorry