Legger ned CPH-BGO

Noen som tror at Norwegian kommer til å prøve seg på noen av de her rutene ?

BGO-CPH-BGO burde vel muligens ha plass til andre enn SAS ?
 
Tror absolutt Norwegian ville ha større suksess på BGO-CPH enn det Sterling hadde.
 
Jeg tror også at Norwegian har potensiale til å gjøre det bedre enn Sterling, generelt sett. Men Norwegian har jo ingen videreforbindelser fra København, noe Sterling har, så potensialet til Sterling var vel større enn det Norwegians evt. ville vært. Connection-trafikk er vel en meget viktig del av trafikken på denne ruten. Etter Sterlings fadese tror jeg uansett at Norwegian holder seg LANGT unna denne ruten...

Ser for øvrig at Sterling er i gang med å innstille avganger på ruten.
 
haff... kan ikke snart verden stable seg på beina å bli normal igjen?!?!?!?!?!?

Vi er jo bare i begynnelsen av nedturen....
Det blir verre til neste år.....
10% rente innen et år kanskje ....
Det vil ha en dramatisk innvirkning på feriemarkedet.
NB= over og ut.
 
Re: Legger CPH-BGO

Ser derimot ut som det går bra for SAS på denne ruten - sjekket nettopp inn for SK2873 i morgen ettermiddag, og da var kun de 10 bakerste radene valgbare for economy.

Så feil kan man ta... Dette flyet var nesten tomt. Knappe 20 passasjerer foran gardinen, knappe 20 bak. Satt ingen på de ti midterste radene, så de var kanskje blokkert pga. vektfordelingen?

Sterling stod forresten med en saftig forsinkelse fra BGO på ettermiddagsavgangern (7 timer), og kveldsavgangen fra CPH var kansellert.
 
Back
Top