Dette er all del av den store sammenordning som skjer na med NB under sin ny eier Halmarsson. Vilje a konsentrere NB som en lavpris-selskap ut av CPH (og ARN) er for förste gang i mange ar sa sterke at det kommer a skje. Det ga pa bekostning av BLL sine ruter.
En liten titt pa hva Halmarson eier vil gi en visst hint.
Det kommer flere nyheter. Dette er ikke enna alt. Forvent at sammenarbeid mellom de selskaper som Halmarson eier blir enda tettere og noen unödvendige sammenarbeids-partnere forsvinner. Jeg vet at jeg apner na for en stor runde av spekulasjoner, sa start!![]()
Hvorfor ikke bare overta Sterling... Vi trenger kun Norwegian og vi trenger et sterkt Norwegian.
Dette er all del av den store sammenordning som skjer na med NB under sin ny eier Halmarsson. Vilje a konsentrere NB som en lavpris-selskap ut av CPH (og ARN) er for förste gang i mange ar sa sterke at det kommer a skje. Det ga pa bekostning av BLL sine ruter.
En liten titt pa hva Halmarson eier vil gi en visst hint.
Det kommer flere nyheter. Dette er ikke enna alt. Forvent at sammenarbeid mellom de selskaper som Halmarson eier blir enda tettere og noen unödvendige sammenarbeids-partnere forsvinner. Jeg vet at jeg apner na for en stor runde av spekulasjoner, sa start!![]()
Glemm Ticket, mens inkluderer Astraeus og Hello i din tenkegangen:exclaimation
Denne var bra he,he
En konkurrence, som jeg mener, er usund. Hverken Sterling eller Norwegian har endnu givet overskud.
Look at your own results my friend!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.