Hypern ScanFlyer Rusty 2 Sep 2017 #1 Legge inn Eurobonusnummer på en Swiss booking? Noen som vet hvordan dette gjøres - ser ikke ut som det er mulig på Manage my booking på Swiss sine sider. Alt gikk litt fort i går og glemte å legge det inn (sånn går det når det er errorfare)
Legge inn Eurobonusnummer på en Swiss booking? Noen som vet hvordan dette gjøres - ser ikke ut som det er mulig på Manage my booking på Swiss sine sider. Alt gikk litt fort i går og glemte å legge det inn (sånn går det når det er errorfare)
K Klette ScanFlyer Blue 2 Sep 2017 #2 Re: Legge inn Eurobonusnummer på en Swiss booking? Prøv på LOT, LH eller Austrian sine sider... Mener det har virket for meg tidligere...
Re: Legge inn Eurobonusnummer på en Swiss booking? Prøv på LOT, LH eller Austrian sine sider... Mener det har virket for meg tidligere...
Hypern ScanFlyer Rusty 3 Sep 2017 #3 Re: Legge inn Eurobonusnummer på en Swiss booking? Endte med at jeg kontaktet kundeservice som fikset det for meg. Gikk ikke på Lufthansas sider Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Re: Legge inn Eurobonusnummer på en Swiss booking? Endte med at jeg kontaktet kundeservice som fikset det for meg. Gikk ikke på Lufthansas sider Sent fra min SM-G935F via Tapatalk