LN-KKY
ScanFlyer Blue
LCCer og flytyper (splittet fra Cimber/DY-pristråden)
Så det dere mener er at det er billigere å fly småruter i Norge/Danmark/Sverige med 800 maskiner lastet med 40-50 pax kontra en ATR? Stasjoner hvor ATR maskinene kunne blitt brukt på er av like vel viktig for et lavprisselskap som Norwegian å opprettholde nettopp fordi de kan da tilby destinasjoner som ikke alle andre kan, og av like vel gjøre dette lønnsomt. Det er virkelig ikke alle ruter i Norge eller Sverige som er lønnsomme å fly med 800 maskiner.
Og selv om et selskap går konk, må man da like vel kjøpe flymaskinene...
Så det dere mener er at det er billigere å fly småruter i Norge/Danmark/Sverige med 800 maskiner lastet med 40-50 pax kontra en ATR? Stasjoner hvor ATR maskinene kunne blitt brukt på er av like vel viktig for et lavprisselskap som Norwegian å opprettholde nettopp fordi de kan da tilby destinasjoner som ikke alle andre kan, og av like vel gjøre dette lønnsomt. Det er virkelig ikke alle ruter i Norge eller Sverige som er lønnsomme å fly med 800 maskiner.
Og selv om et selskap går konk, må man da like vel kjøpe flymaskinene...