737-405 ScanFlyer Gold 26 Mar 2010 #21 Fantastisk rapport fra deg Speedy, og det er ikke første gang Takk for at du tok deg tid til å skrive denne!! Jeg bøyer meg i støvet - både for humoristisk sans, bilder med mer
Fantastisk rapport fra deg Speedy, og det er ikke første gang Takk for at du tok deg tid til å skrive denne!! Jeg bøyer meg i støvet - både for humoristisk sans, bilder med mer
S Speedbird ScanFlyer Gold 30 Mar 2010 #22 Tusen takk for positive tilbakemeldinger! =) Setter stor pris på det! Edinburgh var en flott by, og det var veldig hyggelig å få dele den med familien Skaali! Martin: Ja, ser den .. Vi fikk gleden av å sikle i din retning ihvertfall. LN-MOW: Dårlig av meg .. hva skulle jeg gjort uten dyktige moderatorer som rydder opp etter meg? 737-405: Hva med å joine på en tur? Jeg blir Bergenser av rimelig fort (kjører flyttelass i påsken) og har en del planer fremover også.
Tusen takk for positive tilbakemeldinger! =) Setter stor pris på det! Edinburgh var en flott by, og det var veldig hyggelig å få dele den med familien Skaali! Martin: Ja, ser den .. Vi fikk gleden av å sikle i din retning ihvertfall. LN-MOW: Dårlig av meg .. hva skulle jeg gjort uten dyktige moderatorer som rydder opp etter meg? 737-405: Hva med å joine på en tur? Jeg blir Bergenser av rimelig fort (kjører flyttelass i påsken) og har en del planer fremover også.
737-405 ScanFlyer Gold 30 Mar 2010 #23 Det hadde vært kanonartig Så lenge det passer med hvilke planer Forsvaret har for meg og hva økonomien tilsier
Det hadde vært kanonartig Så lenge det passer med hvilke planer Forsvaret har for meg og hva økonomien tilsier
EB ScanFlyer Inventory Medlem 31 Mar 2010 #24 Nok en fantastisk rapport...fikk absolutt lyst å besøke EDI igjen.
C172 ScanFlyer Gold 4 Apr 2010 #25 Flott rapport, Karen og Martin!! Det så ut som at dere koste dere skikkelig og hadde en flott helg! Gleder meg til mer rapporter fra dere!
Flott rapport, Karen og Martin!! Det så ut som at dere koste dere skikkelig og hadde en flott helg! Gleder meg til mer rapporter fra dere!