Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Nå blir det ikke syden på noen i stedet.
Dette vaset med molde Næringsforum som dere til en stadighet kommer drassendes med har dere enda ikke dokumentert.
Originally posted by ENKB
Har overhodet ikke kalt dette en halv seier, men molde næringsforum regner det nok som det.
Dette vaset med molde Næringsforum som dere til en stadighet kommer drassendes med har dere enda ikke dokumentert.
Men den kommersielle siden av tilbudet har vi jo sett nå..
Originally posted by fkrlf
Nei det sier jeg ikke.. det jeg sier er at befolkningsgrunnlaget blir større hvis charterselskapene heller bruker ålesund og kristiansund. Da får man med seg ytterkantene som heller eksempelvis hadde reist til trondheim da her i nord.
Og nå til sommeren kommer det til å bli bare ræva med Mallorca også i og med de har valgt å fly til en destinasjon fra tre naboflyplasser i stedet for tre destinasjoner som ikke konkurrerer med hverandre.. Makan til idioti skal man lete lenge etter..
valgt å fly til en destinasjon fra tre naboflyplasser
Originally posted by enml
Så du mener at folk fra nordmøre bevisst har latt være å benytte seg av denne flygningen bare pga den går fra Molde og at nordmøringen heller har påført seg selv ekstra utgifter og reisetid med å fly fra feks Værnes...?
Forøvrig ser jeg at noen har skrevet i Gjesteboka på min hjemmeside at det er jubel på nordmøre etter dette vedtaket til Ving / Saga.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.