Originally posted by C172
....men ingen er ute etter å skade bag/innhold.
Originally posted by Onkel reisende Mack
.
Jeg reiser en hel del og jeg ser mye rart, men jeg fikk hakeslipp på fredag kveld da jeg så personellet til Norwegian regelrett kastet bagasjen i vognene, jeg ble sjokkert, jeg tror jeg stod ved gate 41, heldigvis fikk jeg alt på kameraet mitt.
For å være på det undommelige språket så ble de pælmet fra båndet til vognen, jeg har som sagt reist mye, og jeg har sett penere behandling av annen manns eiendom. Når bakkepersonellet er nesten aggresiv og kaster det på denne måten så mener jeg at de ikke egner seg som bakkepersonell. Jeg så også de fra SAS og Serviceair, der ble passasjerenes kofferter behandlet mye bedre. Men siden det er så mange som forsvarer dette så regner jeg med at dette er normalt på Gardermoen. Denne filmen blir nok ikke vist på her.
For å være på det undommelige språket så ble de pælmet fra båndet til vognen, jeg har som sagt reist mye, og jeg har sett penere behandling av annen manns eiendom. Når bakkepersonellet er nesten aggresiv og kaster det på denne måten så mener jeg at de ikke egner seg som bakkepersonell. Jeg så også de fra SAS og Serviceair, der ble passasjerenes kofferter behandlet mye bedre. Men siden det er så mange som forsvarer dette så regner jeg med at dette er normalt på Gardermoen. Denne filmen blir nok ikke vist på her.
Originally posted by Spanair
Okay... Da var det med andre ord stor sannsynlighet folk fra Northport eller Widerøe du så da.
Originally posted by KennethGS
Han skrev jo at det var på Norwegian, så da er det vel Northport det er snakk om?
Nei, men jeg har sett en kjøre et tralletog over en chock en gang.. Heldigvis uten bagasje, men jeg lo så jeg nesten skvetta litt i undisen^_^Originally posted by KennethGS
Aldri veltet en tralle der altså? :colgate:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.