Originally posted by Kingstone
Ja er stygt redd for det jeg også.. ikke vær så nøye med den vekta da, er jo sånn ca bare. poenget er at vi har vendinger hvor flyet er helt fullt inn og ut igjen hvor vi lissom skal ha 25 min på oss. blitt en del GL delay pga det der ja![]()
Originally posted by MountainDew
Utestasjonene har 20 min turn-around (SVG,BGO...)
Originally posted by rampen
Hvorfor klarte ikke Boeing å få lastelukene på motsatt side av fuelingen?? :question:
Originally posted by Kingstone
På OSL skal catering KUN bruke høyre bak på NAS uansett om det brukes trapp eller ej. Det er fordi det kan pluttselig bli behov for trapp av forskjellige årsaker, som for eks: gaten stopper, ved flybytte og paxen kommer i buss eller innlandsfly kommer på utlands terminal eller motsatt. og på enkelte gater på OSL er bakkefuelen veldig langt bak i forhold til fly så da kan vi bare trekke inn en bagtralle av gangen :angry:
Originally posted by Balle Chlorin
I serien bagasjehåndtering på OSL fikk jo SGS sin dose med pepper i dagbladet på fredag. En ventende journalist observerte at baggasje ble kastet og sparket ute ved flyet. Han hadde aldri sett en bag bli lagt normalt på båndet. Han mente at SAS istedetfor å "relansere service", heller burde konsentrere seg om å ikke herpe baggasjen til kundene sine.ld
Originally posted by Onkel reisende Mack
...jeg så personellet til Norwegian regelrett kastet bagasjen i vognene...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.