Lastemand i cargorum

FlyHi

ScanFlyer Crusty
Faldt lige over denne opdatering på Facebook fra en TV2-journalist. Sikkert en lastemand der er glad for han blev opdaget :)

u7u2enu6.jpg

Hæhæhæ .. ikke første gangen og heller ikke siste. Det blir ikke noe kaldere enn det er når man stenger døren, så annet enn litt ekstra bråk, ville han ikke lidd noen overlast. Men bevares - jeg hadde IKKE vært høy i hatten hadde det vært meg ... :lol:

For mange år siden, i CPH, nåede jeg ikke ud af en DC8 før push-back...Det var SK911 og min medhjælp i gate troede jeg ar ude og kørte broen fra...Det var jeg ikke, jeg stod i aft galley for lige at ordne det sidste...Efter pushback blev en trappe kørt til, så jeg kunne komme ud...skulle helt sikkert ikke en tur til JFK
Hilsen Ole

Ikke fullt så spennende som først beskrevet ...

Informasjonsavdelingen i Danmark SAS har vært i direkte kontakt med kapteinen på flyet. Han forteller at SAS-maskinen fortsatt ikke hadde startet, og at det stod ved gaten.

Informasjonssjef Knut Morten Johansen i SAS forteller VG Nett at de ansatte hørte bankingen umiddelbart etter at luken var lukket, og at de ventet med gå fra gate for å slippe mannen ut.

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10106527

Back