Lang Stop over i Bangkok, what to do?

VirreVapp

ScanFlyer Silver
Jeg ser på min booking at vår daglightbmed Thai fra Bangkok til Frankfurt er endret til nattflight. Så vi har da en laaaang dag i Bangkok. Forslag til noe som er doable og verd å gjøre? Regner med da å hoppe inn i en Taxi og dra avsted.... (Vi har adgang til first class loungen i bbk også, så noe tid blir vel tilbragt der også)

Eller vet noen om det er selskaper (star alliance) som har dagflighter fra BBK til Europa?

Jeg ser på min booking at vår daglightbmed Thai fra Bangkok til Frankfurt er endret til nattflight. Så vi har da en laaaang dag i Bangkok. Forslag til noe som er doable og verd å gjøre? Regner med da å hoppe inn i en Taxi og dra avsted.... (Vi har adgang til first class loungen i bbk også, så noe tid blir vel tilbragt der også)

Eller vet noen om det er selskaper (star alliance) som har dagflighter fra BBK til Europa?

Eg er jo av dei litt meir makelig anlagte når eg er på reise, så eg ville vurdert eit av dei mange svært gode hotella i BKK til rundt/under tusenlappen. Kanskje få nokre timars søvn, og ellers chilla rundt poolen og poolbaren :)

Berre IKKJE gå for Novotel Airport Hotel, som er eit overprisa dritthotell.

Eventuelt få hotell på flyselskapets regning i og med det var de som endret biletten?

Turkish har en dagflight som korresponderer godt med kveldsflighten fra IST til OSL.

For å slå ihjel noen timer på dagen ville jeg tatt en taxi inn til byen, gjerne Sukhumvit eller Siam. Der er det plenty med shopping, barer og restauranter.

Ser at det da er kun Swiss og LH som er alternativer. Turkish har ikke first class ser det ut som. Vi booket dagfligh hjem med overlegg for å kunne nyte opplevelsen I fulle drag med TG922, nå ser jeg I app'n at vi er booket om til TG920. Så mitt prepaide hotel I Frankfurt er bortkastet også.. Så istedet må vi drive rundt I BKK I 10 timer (vi kommer inn fra KUL, det er start og stop destinasjonen..)
Bør jeg vente til nærmere avreise å se om LH legger ut noen first seter på LH773?

Ser at det da er kun Swiss og LH som er alternativer. Turkish har ikke first class ser det ut som. Vi booket dagfligh hjem med overlegg for å kunne nyte opplevelsen I fulle drag med TG922, nå ser jeg I app'n at vi er booket om til TG920. Så mitt prepaide hotel I Frankfurt er bortkastet også.. Så istedet må vi drive rundt I BKK I 10 timer (vi kommer inn fra KUL, det er start og stop destinasjonen..)
Bør jeg vente til nærmere avreise å se om LH legger ut noen first seter på LH773?

Å "drive rundt i Bangkok i 10 timer" er da ingen straff:)

Men det skader jo ikke å vente og se om det blir seter ledige med LH i F. De slippes vel ikke tidligere enn 2 uker før avreise?

Å "drive rundt i Bangkok i 10 timer" er da ingen straff:)

Men det skader jo ikke å vente og se om det blir seter ledige med LH i F. De slippes vel ikke tidligere enn 2 uker før avreise?

Det vil si altså 14 dager før hjemreisen vår starter, og ikke 14 dager før turen vår starter??

Usikker på hvordan det er å få sjekket om ledige F seter i LH fra en "øde øy" i Malaysia uten wifi svak men mulig svak mobil dekning :-(

Back