Lang responstid fra gullmailen til SAS?

Yeager

ScanFlyer Blue
Er det noen som vet hvor lang tid man må regne med å vente på svar fra gullmailen?
Jeg sendte henvendelse dit på mail dit sist mandag. Fikk bekreftelsesmail, hvor det sto "vårt mål er å svare deg i løpet av dagen"...

Re: Lang responstid fra gullmailen?

Er det noen som vet hvor lang tid man må regne med å vente på svar fra gullmailen?
Jeg sendte henvendelse dit på mail dit sist mandag. Fikk bekreftelsesmail, hvor det sto "vårt mål er å svare deg i løpet av dagen"...

Dette kan fort ta en uke - selv for diamant og pandion kan det ta en håndfull virkedager før svar (eventuelt!) kommer tilbake.

Ok, takk for svar [emoji4] Hva gjør man om de ikke svarer?

Sender en ny mail med purring, hehe.

Min erfaring er at det tok 28timer. Vil anta det er en kombi av hvor mye de har å gjøre, samt hvor komplisert spm ditt er :)

Takk nok en gang [emoji4] Jeg får vel være litt tålmodig, og så evt purre om noen dager da.

Dette kan fort ta en uke - selv for diamant og pandion kan det ta en håndfull virkedager før svar (eventuelt!) kommer tilbake.
Det syntes jeg virker veldig lenge. Selv har jeg sikkert brukt mailen bare 4-5 ganger, men jeg har alltid fått svar innen ett døgn.

Jeg har bare fått svar i løpet av dagen, har sikkert sendt 10 emails. Så veldig fornøyd! :)

Det syntes jeg virker veldig lenge. Selv har jeg sikkert brukt mailen bare 4-5 ganger, men jeg har alltid fått svar innen ett døgn.

Jo - jeg sjekket e-postkontoen min nå. Fikk faktisk svar innen 48 timer på min forrige henvendelse, men da med svar om å bruke http://www.sas.no/feedback for å registrere mine konstruktive tilbakemeldinger (les: klage).

Fått svar innen få timer på mine henvendelser, men da på ukedager "i kontortid".

to ganger har jeg bedt de bytte sete for meg (feil på nettsiden) og en annen gang for å bytte flight.

Jeg tror det er veldig avhengig av spørsmålet. Hvis "alle" kan svare får du nok svar kjapt, dersom det er litt mer avansert er min erfaring at det tar tid. Sendte selv en mail tirsdag morgen, fikk svar onsdag ettermiddag fra en svenske at han måtte be Eurobonus Norge svare, siden det har det vært helt tyst.

Purret i dag, og fikk da svat ganske fort. Mitt spøsmål var angående 45.000 poeng kontra 50.000 med gammel EB opptjening. Min opptjening er t.o.m. i morgen, så til nød måtte jeg bråbestilt en MR. Men det hørtes ut som det ville ordne seg :-)

Back