Lang mat (Quiz)

• Thread starter Thread starter RH
  • Start date Start date

RH

ScanFlyer Blue
Under en lang tur med en 757 så jeg frem til serveringen. Om maten ikke var eksklusiv var den lang. Har ikke sett eller fått noe slikt før ombord på fly tidligere. Dette var noe annet enn et lite simpelt rundstykke. Heldigvis satt jeg alene på en treseter i business.

Noen lengre?

Attachments

• DSCN1329 (2).JPG
    DSCN1329 (2).JPG
    37.8 KB · Views: 321
Re: Lang mat

Tviler på at dette er noe du har fått servert ombord. Er vel heller noe du har kjøpt med deg.

Setene minner meg om BA..

De ovale brettene på enden av armlenene sier meg dette er BA.

Det er nok medbragt, men kansje det burde være en inspirasjon for en bransje med en krympende ide om hva et smørbrød er for noe? ;)

-A

De ovale brettene på enden av armlenene sier meg dette er BA.

Det er nok medbragt, men kansje det burde være en inspirasjon for en bransje med en krympende ide om hva et smørbrød er for noe? ;)

Nå tror jeg RH faktisk fikk dette servert ombord, men det kan han sikkert bekrefte selv. Langt var det iallefall...:)

Verken mat eller Heineken var medbrakt. BA er et godt tips, om ikke annet er det i geografisk nærhet. Selskapet var ikke BA, men et annet fra de britiske øyer. Maten var nok lastet i Paris.

Tror nok det ble trangt for de stakkarne lengre bak som satt tre i bredden og fik hver sin slik.

Men mett bla man, og det er ikke alltid slik på fly.

Det er nye innsparingstiltak! I stedet for å måtte gi mat til hver passasjer, legger de nå en lang pariserloff på hver rad, som dekker alle 3 setene på raden. Så kan pax'en ytterst og innerst spise fra hver sin ende, mens han på midtsetet starter å spise på tvers!

(Håper ikke noen fra SAS sin cateringavdeling leser dette! Best jeg tar copyrigth på ideen!:drunk:)

BF:cool2

Her er 757 serveringen ble gitt på. Jeg har sladdet regnr, men noen greier nok å finner ut hvilket selskap dette er.

Jeg lover en baguette til den som ser hvor flyet er.

RH

Attachments

• 757.jpg
    757.jpg
    70.9 KB · Views: 156
Jeg er imponert. Det er Astraeus G-STRX, som serverer lang mat.

Last edited:
Jeg vil tippe Accra - selv om jeg er usikker på hvorfor maten skulle være lastet i Paris ..

MOW, jeg tror jeg forstår hvorfor du tenker Accra. Maskinen har nok vært der, men ikke med meg ombord. Vi må nok lenger nord.

Back