• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kvartalstall hos DY - Q1 2012

Større underskudd enn ventet for Norwegian i Q1

Antall passasjerer og inntektene øker, men Norwegian opplever for det et dårligere resultat enn samme tid i fjor og dårligere enn forventet

http://www.dn.no/forsiden/borsMarked/article2381987.ece
Antall passasjerer økte med 19 prosent og inntektene med 25 prosent. Likevel gjorde flyselskapet Norwegian det svakere enn ventet i årets tre første måneder.

Rapporten for første kvartal viser at drftsresultatet før nedskrivninger (ebitda) endte på minus 497 millioner kroner etter inntekter på 2,3 milliarder kroner. På forhånd var det ventet et noe lavere ebitda-underskudd på 422 millioner kroner.

Presentasjonen og rapporten finner her
http://www.norwegian.no/Global/norw...ndHistDoc/Norwegian_Q1_12_Presentation[1].pdf

http://www.norwegian.no/Global/norway/omnorwegian/dokumenter/Norwegian_Q1_12_Report[1] Eng.pdf
 
Store ekstra kostnader til å leie inn fly og crew utenfor Norwegian sine eget. Når norske piloter ikke vil jobbe på fritiden sin - så måtte DY ta denne kostnaden ekstra.

Jan
 
Back
Top