OSLflyer ScanFlyer Silver 22 Feb 2007 #21 Ellers vil jeg også anbefale denne kule og gule luggage tag.
F fokkeren ScanFlyer Blue 22 Feb 2007 #22 Bestillte de de iDesembember har ikke ikke motatt de ennå,ANOTHER JOCKE FROM KLM UK?????
ATC-flyradar Traveler Medlem 22 Feb 2007 #24 Originally posted by VC-10 Jeg har lett og lett, men klarer ikke å finne hvor på siden man får bestilt. Norn som kan hjelpe meg? :question: VC-10 Click to expand... Kan noen legge ut linken - har skummet alle siden uten å finne dette -jeg vil ogsåha dette ld Jan
Originally posted by VC-10 Jeg har lett og lett, men klarer ikke å finne hvor på siden man får bestilt. Norn som kan hjelpe meg? :question: VC-10 Click to expand... Kan noen legge ut linken - har skummet alle siden uten å finne dette -jeg vil ogsåha dette ld Jan
Spanair ScanFlyer Silver 22 Feb 2007 #25 Originally posted by ATC-flyradar Originally posted by VC-10 Jeg har lett og lett, men klarer ikke å finne hvor på siden man får bestilt. Norn som kan hjelpe meg? :question: VC-10 Click to expand... Kan noen legge ut linken - har skummet alle siden uten å finne dette -jeg vil ogsåha dette ld Jan Click to expand... Linken er her: Link men det nytter ikke å bestille lenger.. :smile2
Originally posted by ATC-flyradar Originally posted by VC-10 Jeg har lett og lett, men klarer ikke å finne hvor på siden man får bestilt. Norn som kan hjelpe meg? :question: VC-10 Click to expand... Kan noen legge ut linken - har skummet alle siden uten å finne dette -jeg vil ogsåha dette ld Jan Click to expand... Linken er her: Link men det nytter ikke å bestille lenger.. :smile2
L LN-BRK ScanFlyer Gold 22 Feb 2007 #26 Luggage tags (også med egne motiver) kan bestilles her: http://www.crewtags.com/
DYflyer Aviation Junkie 25 Feb 2007 #27 Kan fortsatt bestilles på KLM Nigeria sin side. (Du kan velge land øverst til venstre hos KLM). Tror det har blitt ganske lang ventetid på disse etter at dette vel har blitt tipset om på de fleste fly-relaterte forumer rundt om i verden.
Kan fortsatt bestilles på KLM Nigeria sin side. (Du kan velge land øverst til venstre hos KLM). Tror det har blitt ganske lang ventetid på disse etter at dette vel har blitt tipset om på de fleste fly-relaterte forumer rundt om i verden.