Kule bag-tags

Dag Viking

ScanFlyer Mile High Club
Seff litt synd det er KLM, men hvem sier nei til en 777 tag?

Bestill fra http://www.klmuk.com

preview882.jpg

decor_first1.jpg

Skjerpings Dag, hvordan i alle dager kan du ta en stusselig A330 for å være en 777??? :p

KLM er noe jeg med stolthet kunne godt rundt med. Syns det er et fantastisk flyselskap. Det finnes mye verre ting der ute:p

Siden de allerede hadde en 330, så gikk jeg ut fra at snuten var en 777. Å se på den to ganger gadd jeg ikke....
2xCitroen med vinger? Makan:p

Originally posted by ThomAAs

KLM er noe jeg med stolthet kunne godt rundt med. Syns det er et fantastisk flyselskap. Det finnes mye verre ting der ute:p

Ironien er påfallende

Originally posted by MountainDew

Jeg har bestillt, men spørs om de kommer til å sende til annet land?

Stay ahead with KLM News

Dear FREDRIK,

We are delighted that you ordered your KLM Luggage label!

You have indicated that you would like to receive KLM news updates. We will shortly send our KLM e-newsletter, which features lots of attractive destinations and interesting special offers.

Har enda ikke fått de her luggage labels, men veldig hyggelig å få reklame fra klm uk istedenfor ^_^

Noen andre som er bosatt utenfor UK som har fått labels?

Jeg bestillte for en måned siden, men har enda ikke fått noe i posten.......................

Forresten, jeg sjekket akkurat min mail og fikk beskjed fra KLM om at den snart ville være på min adresse.

Jeg har ikke fått min ennå. Og jeg bestillte i januar. Men fikk den mail'en i dag men at de var delighted at jeg hadde bestillt... men men...

*sitter å venter ved siden av postkassa*:cool:

Men! KLM/Air France har også noen tøffe tags i metall...råstilige!!!

Bestilte til meg selv og konemor samtidig, ho har fått forlenge sida, eg har kun fått en mail i går...

Jeg har lett og lett, men klarer ikke å finne hvor på siden man får bestilt. Norn som kan hjelpe meg?

:question: VC-10

Har ikke bestillt. Har ikke sett i kassa i dag, men har enda ikke fått. Har ikke fått mail enda heller....:wow: :D ;)

Originally posted by Dag Viking

(...)

NEI! :colgate:

(Jeg vil forøvrig slå et slag for Widerøe-tagene. De er vanskelige å ødelegge, lette å skrive i og ser i tillegg bra ut.)

Originally posted by Falcon

Originally posted by Dag Viking

(...)

NEI! :colgate:

(Jeg vil forøvrig slå et slag for Widerøe-tagene. De er vanskelige å ødelegge, lette å skrive i og ser i tillegg bra ut.)

Og hvor får man tak i slike? LHR og MAN driver nemlig å spiser opp Eurobonus-taggene mine :(

Originally posted by Falcon
Jeg vil forøvrig slå et slag for Widerøe-tagene. De er vanskelige å ødelegge, lette å skrive i og ser i tillegg bra ut.

Jepp, har en slik en på trillekofferten min som har vert rundt omkring mange plasser i verda nå, og taggen er like hel og fin! :up:

Back