• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

KSU-LPA i oktober?

Fant masse, uten problemer. Litt klipp & lim:

Avreise:
Lør 6 okt 2012, kl. 10:30 med SAS (5t 25 min)
Ankomst Las Palmas/Gran Canaria: Lør 6 okt 2012, kl. 14:55
--------------------------------------------------------------------------------
Hjemreise:
Lør 13 okt 2012, kl. 16:00 med SAS (5t 25 min)
Ankomst Haugesund: Lør 13 okt 2012, kl. 22:25

Men er ikke det der for Haugesund? Flygningene ligger inne på Avinor for Kristiansund (N). Fordi når jeg legger inn en dato etter august på Apollo.no, forsvinner KSU som utreisedestinasjon.

Jo, jeg ser det ligger inne på Avinor fra 6. Men jeg lurer på hvem som har chartret dem; om det er et reiseselskap som Apollo, eller privat

Da har jeg blitt litt klokere... Er visstnok Ticket som har chartret inn SAS. Men så vidt jeg vet er ikke Ticket et pakkereiseselskap; type Apollo, men mer et reisebyrå?

Anyways, håper det har noe for seg. Ser også at lignende turer ligger inne i destinasjonsoversikten til Avinor på Kjevik sine sider - SAS-charter til LPA på lørdager i oktober. Hvis noen vet noe må dere bare skrike ut, så dere hindrer meg fra å gjøre tråden til en monolog :rolleyes:

Ticket tilbyr en begrenset mengde egenchartret også, så det kan faktisk være de selv som tilbyr.

Back