Kronsprinsparet evakuert fra fly

Ventet på denne :)

Attachments

• Screen shot 2012-02-05 at 9.54.32 AM.jpg
    Screen shot 2012-02-05 at 9.54.32 AM.jpg
    7.3 KB · Views: 1,350
Forrige gang dronningen var ute og reiste ble vi truffet av lyn. Det må være en sammenheng. Jeg sier bare New World Order.

Tipper at kronprinsessen ikke er noe særlig fan av gamle gale hunder... Noe jeg personlig ikke er heller. :D

Avisningsvæske i motoren ?
Hva inneholder avisningsvæska ?
Er den brennbar ?

Det kommer litt an på hvilken væske som er brukt, det finnes 4 typer. Det er flere forskjellige tilsettingsstoffer i av-isingsvæsken. Bortsett fra vann er vel Glykol hovedbestanddelen. Av-isingsvæske er ikke brennbar.

Vidar

Forsidestoff i samtlige aviser i pr nå. Så ut som alt fungerte som det skulle?

Og nesten alle fikk med håndbagasjen sin også :rolleyes:

Er så lei av avisene som sier "Kronprinsparet i nødsituasjon". Hva med alle de andre? Var ikke de rammet, kanskje de ikke var på flyet de 135 andre passasjerene.

I de fleste branner dør ikke folk av flammene, men av gass/røyk.
Det forundrer meg veldig at folk derfor tar seg tid til å tømme hattehyllene og evakuere med sin håndbagasje.
På flere bilder jeg har sett går folk utenfor flyet med sine trillekofferter.

Imm

http://www.vgtv.no/#!id=49064

Stakkars damen, de fikk ikke info med en gang det sa pang i motoren, annet enn å evakuere flyet. Hva skulle FD/CC ha sagt/gjort anderledes? :drunk:

Denne informasjonen hun etterlyser får samtlige før avgang ved demonstrasjonen av sikkerhetsrutinene om bord.
"vi fikk ingen informasjon " er noe av der dummeste jeg hører. Man har også et ansvar selv for å ta til seg tilgjengelig informasjon.

Har MD 80 maskinene sklie/utgang bak??
Så jo ut som flyet manglet mye av "enden" av flyet der den bakre sklia er..
Hvordan funker dette???

Dette så ut som en kostbar slide løsning. Delen av halepartiet som faller av er vel ubrukelig i ettertid?!

Back