Kristiansand – Helsinki via København og Stockholm i business med SAS og Blue1

Re: Kristiansand – Helsinki via København og Stockholm i business med SAS og Blue1

Ble fortalt av noen at Kaarle XII var et sted man måtte innom om man skulle undersøke nattelivet i Helsinki.

Slutter meg til denne! Var der på torsdag under mitt opphold og det var en særdeles artig opplevelse! Første gang jeg har stått en time i kø for å komme inn et sted, og det faktisk var verdt det... Og det sier litt :)

Re: Kristiansand – Helsinki via København og Stockholm i business med SAS og Blue1

Artig du bringer opp Mr. Been, for jeg satt faktisk å tenkte på nettopp den senen da jeg prøvde å tvinge det i meg ;)

Hei, jeg lurte egentlig bare på hva slags tilbud dette var fra EB siden du fikk så mye ut av 10000poeng?
Er selv EB medlem som lurer på om jeg kan finne noe lignende.

Hei, jeg lurte egentlig bare på hva slags tilbud dette var fra EB siden du fikk så mye ut av 10000poeng?

SAS har innimellom tilbud, før var det mye 50%, nå er det mer 20%. Bonusuttak fra eks. KRS til HEL har en pris uavhengig av om man flyr flere legs som i dette tilfelle da alle er "riktig vei"

Last edited:

Som Discus sier så var det et 50 % tilbud SAS hadde som ga meg en ganske artig reiserute som et av flere alternativer. Og siden jeg ville ha flest mil pr. poeng var det helt greit for meg! ^_^

Back