Krise!

Grattis med kamera! Jeg så det første bildet ble tatt med ISO2000 om jeg husker rett. Imponerende resultat!

Last edited:
Grattis med kamera! Jeg så det første bildet ble tatt med ISO2000 om jeg husker rett. Imponerende resultat!

Det er helt fenomenalt på høy ISO; lite støy før du er rundt 3200. Bildene du så her i tråden er abre JPG'ene i normal quality rett av brikken og skalert ned med MS Office sin lille bilde-sak, og null behandling. :)

-A

Her er 6400ISO, håndholdt nå i natt i atriumet her, bare tatt i Office sin Picture Manager og skalert:

atrium-1.jpg

atrium-2.jpg

atrium-3.jpg

-A

Her er 6400ISO, håndholdt nå i natt i atriumet her, bare tatt i Office sin Picture Manager og skalert:

-A

Gratulerer! Ja det må jeg si var imponerende bilder på 6400 ISO! Det er bra Nikon kommer med en slik "brannfakkel", så får vi håpe Canon legger seg litt mer i selene for å komme med tilsvar!;)

Hvor i alle dager er det der bilder fra? Får nesten høydeskrekk bare av å se på!

Det er tatt i atriumet her i Marina Mandarin i Singapore. Om du ser på bilde 2 så er det tatt fra ene enden mot heisene, og bilde 1 og 3 er tatt fra mellom heisene mot den siden jeg tok nr 2 fra.

Jeg tror ikke jeg fikk noen bra bilder, men jeg bodde rett over gaten her hos Pan Pacific i fjor og de har et enda sykere atrium.

-A

Back