På den aktuelle avgangen min mellom Ssj og mjf var det vindstille og skyfri himmel. Vi tok av mot nord, svingte inn over Helgelandsbrua, inn fjorden på lav høyde, kom inn rett over sentrum I mjf og landet fra nord. 11min blokktid, slik at tiden I lufta var mindre.
Vil tro at F35-landing kan si litt mer om denne typen visuelle operasjoner og godvær.
Skal man fly full prosedyre i dårligere vær, bruker man oppsatt tid..og vel så det.
OSL-BNN er nok lengst. 318 NM mot TOS-VDS sine 227.
Seriøst folkens...
Trådstarter spurte om korteste ruta til widerøe.
Nå har vi vært innom korteste, lengste og ikke minst andre selskap enn widerøe sine korte ruter, synes det er latterlig at dere ikke kan holde dere til topic.ld
Seriøst folkens...
Trådstarter spurte om korteste ruta til widerøe.
Nå har vi vært innom korteste, lengste og ikke minst andre selskap enn widerøe sine korte ruter, synes det er latterlig at dere ikke kan holde dere til topic.ld
MOL-OSL ble i sin tid fløyet på ca. 10 minutter, dog med Twin Otter.![]()
Det synes jeg ærlig talt var imponerende raskt, sammenlignet med dagens rutetider på ruta! Sikker på at det ikke er noen forbyttinger på flyplasskodene her?![]()
MOL-KSU ble i sin tid fløyet på ca. 10 minutter, dog med Twin Otter.![]()
men da kan kanskje trådstarter presisere hva han er ute etter...?
Wikipedia said:The following table lists the shortest (less than 100 miles) non-stop scheduled passenger routes in distance order, per airline.
FBU 4EVER, hva er egentlig poenget med slike ruter?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.