• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Korean på OSL - ukedag?

GF1

ScanFlyer Gold
Korean på OSL - ukedag?

Jeg var i nærheten av OSL igår (fredag) ved 11-tiden og fikk bivåne Koreans 747 under innflyvning til 19R.

Noen som vet om det er fredag formiddag Korean vanligvis vil besøke OSL de nærmeste ukene?

En flyvenn fra Borre venter spent på svaret, og han vil sette stor pris på opplysninger nok til å kunne dra til hovedflyplassen med en rimelig stor sannsynlightet for å få se en 747.

Re: Korean på OSL - ukedag?

Tirsdag, onsdag, fredag og lørdag, hvis jeg ikke tar helt feil...

Og om ikke annet, søkefunksjonen, eller i feltet under med lignende tråder...

-A

Det var da veldig - både hvor hurtig svaret kom og hvor mange ukedager som var aktuelle!

Takk!

korean28nov2008.jpg

Og om ikke annet, søkefunksjonen, eller i feltet under med lignende tråder...

-A

Jeg har søkt på både her og på airpics-bildene, og det har ikke gitt et entydig svar. Naturlig nok, når det dreier seg om hele fire ukedager.:wow:

Men husk også at i forbindesle med jul/nyttår så er det endel kanserleringer.'¨
Kommer bare på at 2 juledag er cnl i farten men det er sikkert flere dager også.Sjekk også osl.no for dag til da info.

På den siden hurvert linka til kan man jo tilog med se REG på flighten jo!

02.12 KE0542 VIE/OSL/ICN 74Y HL7602 STD 13:40 STA 07:15 +1

Det er vel kjekt for noen her inne? Eller?

Back