• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Korean Air med ulykke i Cebu 23OKT22

Ikke kjempevesentlig, men på bildene ser den ut til å være overmalt

Det er vanlig praksis når noen har krasjet på flyplass.
Jeg jobbet for et selskap som het Tower Air, vi hadde en jumbo som skled av banen
på avgang i JFK. Neste morran var logo og navn dekket over med hvit maling.
Den var på vei til MIA, det var det flere pax som skulle være med AA 965 til
Cali, men den krasjet også.
Utur å ha billett på 2 fly og begge kræsjer, skjønt dem som var på Tower Air flyet fikk leve videre for dem rakk ikke Cali flyet :(
 
Tower air fløy vel i en tid fra Fornebu til New York med 747.Var vel på 80-tallet eller?


Gardermoen, egentlig, men hadde enkelte gjesteopptredender på FBU. Fløy til MIA også.

99eef2863ac62b8dd9fe4749d504b7ba.jpg
 
Tower air fløy vel i en tid fra Fornebu til New York med 747.Var vel på 80-tallet eller?

Joda, både Fornebu og Gardemoen, men kunne vel ikke ta så mye vekt fra FBU.
De fløy også militær charter her og der, Bardufoss blant annet.
Grei arbeidsplass, fikk meg 7 år der, men sjefen kokte bøkene til slutt så det ble kroken på døra.:rolleyes:
 
Back
Top