Korean air lørdag på OSL

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Korean air lørdag på OSL

Trenger hjelp til å tracke Korean Air ( Mulig HL7464) den som kommer til OSL lørdag ved 12 tiden - noen som kan hjelpe til hvem av flyene som kommer og riktig reg nr ??

Mest mulig info for å følge den på http://www.openatc.com (og Google earth) og våre SBS-1 i Stavanger og Østlandet i morgen formiddag og avgang ved 14:30 - 15:00 tiden hvis ikke det er mye forsinkelser osv.

Vi skal (hvis været tillater det) så skal vi kjøre videosamtale med opptak og video rett HD for å kunne legge dette ut på et eller annet Internettside ( eller http:forum.scanair.no) hvis noen legger tilrette for det Den diskusjonen får dere ta internt og ikke bruk energi på dette her på dte åpne forumet - vi planlegger - prøver å finne tilrettelegginger for de som har denne "flyrelaterte hobby) hobbe og gidder bruke tid på SBS-1 (radar) -bilder og kanskje live video fra første omgang OSL og flytrafikken - så for resten av Norge komme etterpå

Unnskyld at vi bruker spalteplass her, vi driver med forsøk på noe nytt - men det hender at vi trenger hjelp

Hva kommer av Korean i morgen og hva trengs av info for å tracke den ??

Morten -Parkeringsvakta er du på jobb i morgen ?? Hvis ja, send meg send PM med ditt mobilnr - så håper du kan hjelpe meg

Jan

Re: Korean air lørdag på OSL

LOL :-) Kan desværre ikke hjælpe med den Korean på OSL i morgen - men det er der sikkert nogle der kan hvis du korte dit spørgsmål ned til en mere simpel version (blot et råd).

Noen på jobb på OSL i dag (nå) som hjelpe til med riktig reg nr på KoreanenAir Cargo som normalt ankommer ved 12 tiden og drar igjen ved 14:30 - 15 tiden. Ser ikke på SBS-1 radarne (hverken Stavanger eller Østlandet) nå kl: 11:25

Jan

Originally posted by ATC-flyradar
Vi skal (hvis været tillater det) så skal vi kjøre videosamtale med opptak og video rett HD for å kunne legge dette ut på et eller annet Internettside ( eller http:forum.scanair.no) hvis noen legger tilrette for det Den diskusjonen får dere ta internt og ikke bruk energi på dette her på dte åpne forumet - vi planlegger - prøver å finne tilrettelegginger for de som har denne "flyrelaterte hobby) hobbe og gidder bruke tid på SBS-1 (radar) -bilder og kanskje live video fra første omgang OSL og flytrafikken - så for resten av Norge komme etterpå

Beklager, men jeg skjønner faktisk ingenting av det du forsøker å fortelle eller spørre om. Videosamtale av hva da? ...video rett HD?

Hehe, er godt det er flere enn meg her Christian som ikke skjønte et DUGG av det der ^_^

Henger meg på den der. Men den reiste nå fra OSL ca 15.20 ser jeg her på radaren. :smile2

Airbus 330.

Originally posted by LN-BRK

Originally posted by ATC-flyradar

Beklager, men jeg skjønner faktisk ingenting av det du forsøker å fortelle eller spørre om. Videosamtale av hva da? ...video rett HD?

Like greit Morten at dere ikke skjønner noe :colgate: Da slipper vi maset når vi tester nytt utstyr og nye tjenester etterhvert - håper du skjønte dette da Morten;)

Men nok om det -les første tråden en gang til -så løsner det for flere.

Takk Jan Kåre jeg var på 19 L når den reiste -forespørslenen gikk på ankomsten i dag, men fikk respons fra Roxman på det spørsmålet.

For å avslutte denne tråden. så gikk testen våre utmerket -

Jan

hehe...for et styr! men hva er poenget med denne testingen?

Back