• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Kontrollert nødlanding i Torsnes, Fredrikstad

Herlov

ScanFlyer Gold
Kontrollert nødlanding i Torsnes, Fredrikstad

Er det noen som kjenner igjen dette flyet, kanskje? LN-BGE. Jeg vet ikke hvor alvorlig det var, men det gikk jo bra. ;)

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070405/NYHET/70405010/1002/AKTUELT#

Re: Kontrollert nødlanding i Torsnes, Fredrikstad

Vedkommende på Farris kan ta seg en Farris i kveld - imponerende beroligende å ha en slik stødig hjelp i en slik oppskjørtende situasjon :clap :clap :clap

Enig. Flott å høre en flygeleder som virkelig vet å justere seg etter forhold og nivå her. Godt eksempel for andre:)

Originally posted by LN-KGL

Vedkommende på Farris kan ta seg en Farris i kveld - imponerende beroligende å ha en slik stødig hjelp i en slik oppskjørtende situasjon :clap :clap :clap

Var det du som var ute og fløy, LN-KGL? :wow:

Originally posted by Herlov

Originally posted by LN-KGL

Var det du som var ute og fløy, LN-KGL? :wow:

Nei, da kunne det ha gått i første potittåker - fartøyene jeg har kommandoen over har kontakt med de to faste grunntilstander

Hehe, nei, det skjønner jeg.

Jeg trodde det var du som var piloten på grunn av måten du skrev på. Jeg skjønte først nå at den filen jeg ikke fikk åpna i går kveld var opptak av selve samtalen mellom flyveleder og piloten. ^_^

Jeg syntes ikke noe særlig om at slike lydfiler blir lagt ut på et offentlig forum:old

Back