robertaas Helgeturekstremist Medlem 9 Feb 2018 #2,441 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Skal vi se: sliten USA-sk flyplass. Folk kledt for lang flight. Mye asiatere. Guam?
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Skal vi se: sliten USA-sk flyplass. Folk kledt for lang flight. Mye asiatere. Guam?
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 9 Feb 2018 #2,442 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Som oppgave er denne er litt i tynneste laget - synes overdommer. De vinduene kunne vært hvorsomhelstinordsverigeogrestenavverden.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Som oppgave er denne er litt i tynneste laget - synes overdommer. De vinduene kunne vært hvorsomhelstinordsverigeogrestenavverden.
robertaas Helgeturekstremist Medlem 10 Feb 2018 #2,443 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Veggtilvegg-teppe, kunne ikke vært hvor som helst. Langdistanse, kunne ikke vært hvor som helst. Den etniske miksen, kunne ikke vært hvor som helst. Men akkurat hvor det er er det selvsagt vanskelig å bestemme ut fra det som er synlig på bildet.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Veggtilvegg-teppe, kunne ikke vært hvor som helst. Langdistanse, kunne ikke vært hvor som helst. Den etniske miksen, kunne ikke vært hvor som helst. Men akkurat hvor det er er det selvsagt vanskelig å bestemme ut fra det som er synlig på bildet.
SQ 777 ScanFlyer Mile High Club Medlem 10 Feb 2018 #2,444 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Loslitt MNL ?
eirikma >>>>><<<<< 10 Feb 2018 #2,445 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass SQ777 er i rett land, men feil øy
SQ 777 ScanFlyer Mile High Club Medlem 10 Feb 2018 #2,446 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Wow, da er det mange å velge mellom...Cebu ?
Someone Moderator Medlem 6 Mar 2018 #2,447 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Får vel få liv i denne igjen, så hvor?
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 6 Mar 2018 #2,448 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Skudd i blinde, men jeg går for Zürich. Espen
Someone Moderator Medlem 6 Mar 2018 #2,449 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass raider66 said: Skudd i blinde, men jeg går for Zürich. Espen Click to expand... Riktig......
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass raider66 said: Skudd i blinde, men jeg går for Zürich. Espen Click to expand... Riktig......
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 6 Mar 2018 #2,450 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Jeg har ikke tilgang til mine bilder for tiden så jeg setter oppgaven fri. Espen
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Jeg har ikke tilgang til mine bilder for tiden så jeg setter oppgaven fri. Espen
flyKSU ScanFlyer Gold 12 Mar 2018 #2,451 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Plukker opp. Hvor er vi?
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 12 Mar 2018 #2,452 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Jeg går for Dublin (DUB). Espen
flyKSU ScanFlyer Gold 12 Mar 2018 #2,453 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass raider66 said: Jeg går for Dublin (DUB). Espen Click to expand... Stemmer det :up:
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass raider66 said: Jeg går for Dublin (DUB). Espen Click to expand... Stemmer det :up:
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 13 Mar 2018 #2,454 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass På hvilken lufthavn er dette bildet tatt? Espen Attachments P2270658.jpg 94.5 KB · Views: 145
mikro A330 Medlem 13 Mar 2018 #2,455 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Gjetter Chicago O'hare - ORD.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 13 Mar 2018 #2,456 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Nei, det er ikke ORD. Espen
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 13 Mar 2018 #2,458 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Nix. Espen
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 14 Mar 2018 #2,459 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Flyplassen ligger øst i USA og har flere ruter til/fra Europa. Bildet er tatt fra satellitterminalens hamburgerrestaurant og jeg antar at det er flere på forumet som har sittet og spist/drukket/spottet der. Espen
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Flyplassen ligger øst i USA og har flere ruter til/fra Europa. Bildet er tatt fra satellitterminalens hamburgerrestaurant og jeg antar at det er flere på forumet som har sittet og spist/drukket/spottet der. Espen
Someone Moderator Medlem 14 Mar 2018 #2,460 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Lukter Dulles (IAD)