Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Status
Not open for further replies.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Quiz_03.jpg
Mye generisk her, men du finner noen viktige pekepinner

Santiago de Chile har gule føtter på søylene så jeg tipper det.

Alle føttene er alle slik og det for å sikre bygningen mot alle jordskjelvene - det finnes blant annet gummi-foringer for å isolere bygningen fra bakkens bevegelser. Og KOG har rett at det er flyplassen i Chiles hovedstad

Dette er ikke Chile

Attachments

• IMG_1892.jpg
    IMG_1892.jpg
    51.7 KB · Views: 187

Det kan være, men det er ikke CDG 2G. Der har jeg aldri vært.

Ingen har våget seg på Exeter, så da får vel jeg gjør det.

Er du sikker på at det er i det landet vi er?
Når har hverken jeg eller noen andre nevnt land, men tenkte at det var ved Exeter i Devon, UK. Vet det finnes mange andre Exeter rundtomkring, men de er alle enda mindre.

Har vært i byen, men ikke på den lokale flyplassen. Er folk virkelig innom slike småflyplasser?

Ca 850 000 i året faktisk og dobbelt så mange bevegelser som KRS. Dette er mennesker som setter pris på kvaliteter som det å komme seg raskt gjennom terminalen. Det er jo bare et hinder på veien - målet er sjelden terminalbygget.

Skjønner at mange lokale bruker flyplassen, det jeg mente var at det var sjeldent at nordmenn gjorde det ... og at jeg trodde ikke så mange andre nordmenn reiste til like sære steder som meg.

For å få det litt på skinner igjen, flyplassen er ikke sær veldig mange har vært her. Faktisk står det rett foran snutten et stort skilt med navnet på flyplassen.

Kom du deg innom Carrasco/General Cesáreo L. Berisso International Airport (IATA: MVD, ICAO: SUMU) og kan det være den?

Du konmer til å bli overrasket når det avsløres hvor nær du er flyplassen KOG

Skal vi da til Capitan de Corbeta Carlos Curbelo internasjonale lufthavn i Punta del Este?

Nei, vi skal nok til Europa og den røde og hvite gadget-en i bakgrunnen er jeg sikker på flere har kjørt forbi - sorry, Pluna-flyet var til for å forvirre.

Status
Not open for further replies.
Back