LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 31 Aug 2017 #2,162 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Det ser tysk ut med drosjene og politibilen, men så var det palmene da... Men vi skyter fra hofta og satser på den gamle RAF Laarbruch nå Weeze (NRN/EDLV)
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Det ser tysk ut med drosjene og politibilen, men så var det palmene da... Men vi skyter fra hofta og satser på den gamle RAF Laarbruch nå Weeze (NRN/EDLV)
WF-380 ScanFlyer Gold 31 Aug 2017 #2,163 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass LN-KOG said: Men vi skyter fra hofta og satser på den gamle RAF Laarbruch nå Weeze (NRN/EDLV) Click to expand... Men det er jo aldeles korrekt. Det er stort sett bare Ryanair som trafikkerer denne flyplassen. Her er det usensurerte bildet:
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass LN-KOG said: Men vi skyter fra hofta og satser på den gamle RAF Laarbruch nå Weeze (NRN/EDLV) Click to expand... Men det er jo aldeles korrekt. Det er stort sett bare Ryanair som trafikkerer denne flyplassen. Her er det usensurerte bildet:
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 1 Sep 2017 #2,164 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Hvor er vi her? Attachments Capture2.JPG 49.8 KB · Views: 255
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 2 Sep 2017 #2,165 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Vi er i kongeriket og flyet er Braathens som var enerådende på denne flyplassen
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Vi er i kongeriket og flyet er Braathens som var enerådende på denne flyplassen
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 2 Sep 2017 #2,166 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Steike! He du våre på sjølvaste Sunnmøre? Vigra?
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 2 Sep 2017 #2,167 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Det he e. Din tur
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 2 Sep 2017 #2,168 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Oppgaven er fri.
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 2 Sep 2017 #2,169 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Da tar jeg den tilbake fra vestfjorden Attachments Utlandet.jpg 68 KB · Views: 211
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 2 Sep 2017 #2,170 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Jeg har vært i Cairns, Queensland, Australia og drar veldig kjensel på byens lufthavn. Så jeg går for CNS/YBCS. Espen
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Jeg har vært i Cairns, Queensland, Australia og drar veldig kjensel på byens lufthavn. Så jeg går for CNS/YBCS. Espen
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 2 Sep 2017 #2,171 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Og jeg har vært oppe i det tårnet og er enig med raider 66!
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 3 Sep 2017 #2,172 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Dere har helt rett, men raider66 var først.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 3 Sep 2017 #2,173 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Hvor er dette da? Espen Attachments P9011483.JPG 262.5 KB · Views: 183
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 3 Sep 2017 #2,174 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Kangerlussuaq eller Søndre Strømfjord (SFJ/BGSF)
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 3 Sep 2017 #2,175 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Yes Sir! Under ombygging for noen år siden. Det var trangt der med en A330 og 4 Dash-7 samtidig. Espen
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Yes Sir! Under ombygging for noen år siden. Det var trangt der med en A330 og 4 Dash-7 samtidig. Espen
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 4 Sep 2017 #2,176 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Her en annen terminalbygning som er bygget om, men hvilken? Attachments APT.jpg 53 KB · Views: 61
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 4 Sep 2017 #2,177 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Er det gamleterminalen i Birmingham?
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 4 Sep 2017 #2,178 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Nei, det er det ikke Elmdon, men den er omtrent samtidig.
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 5 Sep 2017 #2,179 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass 1937 terminalen på kanaløya Jersey's flyplass
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 6 Sep 2017 #2,180 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Det er helt korrekt. Din tur.