Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Status
Not open for further replies.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass

På hvilken flyplass finner vi denne betjente baren i loungen?

Attachments

• 20170707_224051.jpg
    20170707_224051.jpg
    122.8 KB · Views: 302

De stolene er det veldig Carsten Spohr-style over.

Her ble det veldig stille og alle frister er forlengst overskredet. Dermed legger jeg ut en ny oppgave, på hvilken flyplass er dette gamletårnet? Kanskje litt ugrei, så hintet er Asia.

Attachments

• HvilkenFlyplass.jpg
    HvilkenFlyplass.jpg
    145.9 KB · Views: 241

Og han er sjef i Lufthansa. Uten at det gjør meg så mye klokere mtp. hvilken bar Bolle har vært innom.

Det var Senator Lounge MUC, trodde noen skulle catche den. Onwards.

La oss holde oss til en post. Bolle har latt sin gå ut på tid. Han får heller gi oss fasit.

Beklager, har vært på ferie så ikke fått sjekket innom på noen dager.
Ja, svaret fra Edvard, Senator lounge i München er riktig

Kanskje på tide med nytt hint, det er sommerstille i forslagskassa. Denne flyplassen ligger på en øy rett ved siden av hovedstaden i landet.

Fra en øy til en annen

a7ftHbn06eaeKWGJa9GU84X8i69gSK4eLxN6F6oNomwlzurjo8yxrYo5c99AR4ff8YXNfkeDP-ujDuV7RGBT-oLb5G7KMqw-wZMXqtL6JTIagd-IELIYgcEvbL52qJm8cgT00gLd_icAGfiO3FLx6iXsiI2Eq4eiFMma48rZK4LT6KtO3ZQkcfsum5DTAQxwPc76BAFxJt9wZ2dj6UormIbky5MEA2BZyTmhBsru32oaowfKeFBPsrWIxibywKTyjvl4hwc5_c003YmBu0A9KQr5XUaFYaPjb9iJjiG3AmRqbWjCLnQsXjTmJutj9zZubvsw4qLDAkg0_SgyejHQDh3qdmRg9A6rPC-BkuBvz8ndLSTcKplW85UfZeGR2GigriIbS_Tk648y2vb4akckx1hwp3tzB0nDx3Uqe1401XdGCeyDQUxgHOK6ymHNNMME4dgsxOrGx3_ktXaISHo4E-_oHGSoIbi1fgEoNzZbH_Vr_nK8sRktPrPKbTFFGUbLH8MRvMb5uE7EDjNRu86QklhfcykpZsajnx1GenzzTYjUkdxDRx5HQYrxzh-YqQEtHoqn3YQgyRD9-MltLNMJMgNzAUjpcwmM38G7j2Cx9I3gma4lTTbsDVFaaA=w1700-h962-no

Nei, Hellas er ikke i nærheten av noe sånt, huttetu. Min magefølelse drar seg mot en høyrekjørt øy i karibien, eventuelt noe smått i Florida. Minner litt om den franske delen av St. Maarten, Grand Case, men tror ikke det er der. Har dessverre ikke noe mer konkret.

Nei, Hellas er ikke i nærheten av noe sånt, huttetu. Min magefølelse drar seg mot en høyrekjørt øy i karibien, eventuelt noe smått i Florida. Minner litt om den franske delen av St. Maarten, Grand Case, men tror ikke det er der. Har dessverre ikke noe mer konkret.
Øy i Karibien er et bra utgangspunkt

Da er det gode muligheter for at jeg har vært der. Var det ikke omtrent slik på St Croix?
Mulig det ligner, men det er ikke St. Croix.

Flyplassen vi skal frem til er på en øy som teknisk sett ikke ligger i Det karibiske hav, men blir dog ofte omtalt som en del av Karibien.

Status
Not open for further replies.
Back