Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Status
Not open for further replies.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass

Delta 757. I Caribbean en plass kanskje?

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

ATL har vel en del buer i byggene sine. Kan det være en finger der? (jada, dette er hofteskudd)

Tar en råsjans på at dette er Chiang Mai. Informasjonen i bildet antyder Asia, Korean Air, A333.

Hicock er nærmest med Karibien. Landet har en karibisk kyst og en mot Stillehavet. Så var det flyplassen, da...

He, he, lurte et øyeblikk på den nye terminalen på Liberia Costa Rica også. Har ingen bilder og setter oppgaven fri...

He, he, lurte et øyeblikk på den nye terminalen på Liberia Costa Rica også. Har ingen bilder og setter oppgaven fri...

Hei SQ 777

Da tillater jeg meg å legge ut et bilde på vegne av deg, beklager det har ventet altfor lenge

Og SQ 777 er altså fotografen :)

Attachments

• SQ777 03.jpg
    SQ777 03.jpg
    65.1 KB · Views: 175

Nei, men siden det er tatt i juli 1967, nesten 50 år siden, så er bru over veien ikke vanlig på flyplasser på den tiden.

Bilskiltene peker I retning av New York - I så fall JFK, men terrenget stemmer ikke helt, det kan se ut som Chicago O'Hare. (Begge hadde og har fly bro over veien). LAX hadde og har det også, men mangel på Palmer og det er vel Rullebane en kjører under I LAX så bredden stemmer ikke.

Du har rett, ORD, hyggelig med TWA CV880 også... Din tur....

...må nok sette den fri er uten tilgang til flyplass bilde akkurat nå....

Hvor i all verden er dette mon tro?

http://i.imgur.com/nI35nLo.jpg
nI35nLo.jpg

Status
Not open for further replies.
Back