R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 22 Mar 2017 #1,481 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Ok, da forsøker jeg med denne. Hvor befinner vi oss her? Espen Attachments PA040161.jpg 102.8 KB · Views: 216
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 23 Mar 2017 #1,482 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Det er vel gamletårnet på Reykjavík (RKV/BIRK) - tilbake der vi startet i post 1.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Det er vel gamletårnet på Reykjavík (RKV/BIRK) - tilbake der vi startet i post 1.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 23 Mar 2017 #1,483 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Hjulet er altså fortsatt rundt..... Beklager at jeg sov i timen her. Da har jo trådstarter og QuizMaster anledning til å legge ut en ny oppgave Espen
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Hjulet er altså fortsatt rundt..... Beklager at jeg sov i timen her. Da har jo trådstarter og QuizMaster anledning til å legge ut en ny oppgave Espen
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 23 Mar 2017 #1,484 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Da drar vi hit Attachments APT.jpg 51.8 KB · Views: 199
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 24 Mar 2017 #1,485 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Denne flyplassen ble åpnet på slutten av sekstitallet og ligger like øst for landets hovedstad. Det er en lang asfaltert bane og en veldig mye kortere grasstripe. Nok hint for nå.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Denne flyplassen ble åpnet på slutten av sekstitallet og ligger like øst for landets hovedstad. Det er en lang asfaltert bane og en veldig mye kortere grasstripe. Nok hint for nå.
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 24 Mar 2017 #1,486 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Da må det vel være Lusaka, 4000 meter asfalt, 1200 meter gress og 16 tonn kobbermalm på utstilling?
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Da må det vel være Lusaka, 4000 meter asfalt, 1200 meter gress og 16 tonn kobbermalm på utstilling?
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 24 Mar 2017 #1,487 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Den satt langt inne, men LUN/FLLS er det. Det var min hjemmeflyplass en del år og her er unge LN-KOG på terrassen i 1970.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Den satt langt inne, men LUN/FLLS er det. Det var min hjemmeflyplass en del år og her er unge LN-KOG på terrassen i 1970.
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 24 Mar 2017 #1,488 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Prøvde å legge ut bilde fra telefonen, men det fungerer ikke så oppgaven er fri.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Prøvde å legge ut bilde fra telefonen, men det fungerer ikke så oppgaven er fri.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 24 Mar 2017 #1,489 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Ok, hvor er vi her? Espen Attachments P9173333.jpg 70.8 KB · Views: 155
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 25 Mar 2017 #1,490 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Denne flyplassen ligger i et land midt i Europa, som bl.a har 3 offisielle språk. Dette er ikke det primære tårnet på denne flyplassen. Espen
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Denne flyplassen ligger i et land midt i Europa, som bl.a har 3 offisielle språk. Dette er ikke det primære tårnet på denne flyplassen. Espen
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 26 Mar 2017 #1,492 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Nei, man må litt mer sørøstover for å komme til denne flyplassen. Espen
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Nei, man må litt mer sørøstover for å komme til denne flyplassen. Espen
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 26 Mar 2017 #1,494 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Nei, det er det heller ikke. Espen
T TLS at OSL Flyer Medlem 26 Mar 2017 #1,495 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Både Sveits og Italia har tre off. språk, og det har muligens også flere av landene i det gamle Jugoslavia. Jeg foreslår Roma, Fiumicino.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Både Sveits og Italia har tre off. språk, og det har muligens også flere av landene i det gamle Jugoslavia. Jeg foreslår Roma, Fiumicino.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 26 Mar 2017 #1,496 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Nei, det er nok for langt sør..... Tre rullebaner er det på denne flyplassen. Espen
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Nei, det er nok for langt sør..... Tre rullebaner er det på denne flyplassen. Espen
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 26 Mar 2017 #1,497 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Sveits har fire offisielle språk, så der er det ikke.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 26 Mar 2017 #1,498 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Beklager hvis jeg da har bidratt til forvirring, for Sveits er landet ja.... Espen
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Beklager hvis jeg da har bidratt til forvirring, for Sveits er landet ja.... Espen
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 26 Mar 2017 #1,499 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Da sier vi Zurich-Kloten
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 26 Mar 2017 #1,500 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Det er korrekt! Tårnet ligger i enden av RWY16 og er godt synlig fra den flotte observatørterrassen. Espen
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Det er korrekt! Tårnet ligger i enden av RWY16 og er godt synlig fra den flotte observatørterrassen. Espen