Utenbys ScanFlyer Blue 9 Jan 2017 #945 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Her kommer et bilde fra en tur jeg hadde for noen år siden. Hvor er dette?:
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Her kommer et bilde fra en tur jeg hadde for noen år siden. Hvor er dette?:
Utenbys ScanFlyer Blue 9 Jan 2017 #947 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Tjab said: Paro sikkert? Click to expand... Korrekt. En majestetisk innflyvning og ellers gode minner fra fine turer i nydelig natur, god mat, spennende arkitektur og godt øl. Din tur
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Tjab said: Paro sikkert? Click to expand... Korrekt. En majestetisk innflyvning og ellers gode minner fra fine turer i nydelig natur, god mat, spennende arkitektur og godt øl. Din tur
T Tjab Upgrade me.... 9 Jan 2017 #948 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Setter oppgaven fri igjen jeg
Utenbys ScanFlyer Blue 9 Jan 2017 #949 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Fant en flyplass til i arkivet
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 9 Jan 2017 #950 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Det må da vel være BGO?
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 9 Jan 2017 #952 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Prøver med denne. Kanskje ikke helt enkel? Attachments DSC01744.jpg 156.6 KB · Views: 140
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 9 Jan 2017 #953 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Rapid City, SD home of Ellsworth AFB der 28th Bomb Wing holder hus. De fløy visstnok denne greia her fra 1957 til 1986. Etter det har det gått i B-1. Last edited: 9 Jan 2017
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Rapid City, SD home of Ellsworth AFB der 28th Bomb Wing holder hus. De fløy visstnok denne greia her fra 1957 til 1986. Etter det har det gått i B-1.
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 9 Jan 2017 #954 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Veldig bra! Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 9 Jan 2017 #955 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Takk for det, Hickok. Jeg har merket meg at de jeg tror er vanskelige, er lette - og omvendt. Da får vi se med denne.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Takk for det, Hickok. Jeg har merket meg at de jeg tror er vanskelige, er lette - og omvendt. Da får vi se med denne.
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 9 Jan 2017 #956 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Det som umiddelbart slår meg er Granite City.
Utenbys ScanFlyer Blue 9 Jan 2017 #957 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Antar at jeg tar feil, men kaster ut Concord Regional / JQF da det kan ligne bitte litt.
Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Antar at jeg tar feil, men kaster ut Concord Regional / JQF da det kan ligne bitte litt.
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 10 Jan 2017 #958 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Dere er i feil verdensdel, gutter...
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 10 Jan 2017 #959 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Aberdeen var det jeg mente. Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 10 Jan 2017 #960 Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass Da er du i rett verdensdel, Hickock, men feil tidssone.