Default Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2)

Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2)

c2d0b0459ef257d91e424414f48378e2.jpg

Hvor er denne Norwegian-duoen? En lett en for å starte helgen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det må vel være Sandefjord, Torp. TRF.

Det må det faktisk være, ja! Bildet er tatt i dag og flyene skulle sydover mot hhv Palma og Malaga. Jeg ventet på Wizzair til Gdansk som kom inn fra Szczecin like etter.

God tur:D På hvilken flyplass er dette bildet tatt. Den burde heller ikke være så vanskelig.

Attachments

• Oppgave 14.jpg
    Oppgave 14.jpg
    143.5 KB · Views: 183

Bildet står jo plassert feil, men vi befinner oss uansett i Nord-Norge.

Her er vi nok i LCH78 sitt rike, Vadsø/VDS!

Last edited:

Ettersom oppgaven er fri kan jeg legge ut denne.

8beafe35da9fdab9db3deb8f173632c0.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brussel South Airport, Charleroi - må innrømme at jeg ikke var klar over Tysk var et av de offisielle språkene i Belgia.

Brussel South Airport, Charleroi - må innrømme at jeg ikke var klar over Tysk var et av de offisielle språkene i Belgia.
Riktig.

Spør du meg, en skikkelig møkkaflyplass. Sikkerhetskontrollen er ikke tilpasset trafikken. Jeg stod 75 minutter i kø for å komme igjennom en torsdag tidlig ettermiddag. Det var så fullt at køer til check-in og sikkerhetskontroll gikk i hverandre. Men jeg måtte jo prøve den flyplassen også som flynerd.

Tysk er også offisielt i Belgia, selv om mindre enn én prosent snakker det som morsmål i landet. Det er et resultat av et tyskspråklig område på grensen til Tyskland som Belgia fikk etter første verdenskrig.

Kan det være noe så utspekulert som Everett siden det både er flere flymodeller inne og fjongt interiør der?

Back