Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2)

Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2)

Landet denne flyplassen ligger i er under paraplyen 'Syden'

Sent fra min SM-S918B via Tapatalk

Athen er korrekt [emoji846]

Sent fra min SM-S918B via Tapatalk

Da prøver vi denne som neppe mange har flydd til, men kanskje noen har passert i lufta eller med bil

hvilkenplass.jpg

Da prøver vi denne som neppe mange har flydd til, men kanskje noen har passert i lufta eller med bil
Det er faktisk mange fler som flyr fra denne enn til den

Ser veldig Nevada / Utah ut - men klarer ikke finne plassen, jeg er muligens på villspor…

Ser veldig Nevada / Utah ut - men klarer ikke finne plassen, jeg er muligens på villspor…

Jeg har tenkt akkurat det samme, og klarer heller ikke å finne ut hvilken flyplass det er.
Det er litt forvirrende at det er fler som flyr fra enn til denne flyplassen…

Er USA fullstendig feil? Kan det være på et annet kontinent, f.eks. Afrika eller et sted i Midt-Østen/Den arabiske halvøy?

Last edited:

Cloudmaster er definitivt inne på noe. Og en del kan ha sett den på ferietur så ligger ikke ekstremt "øde" til.

TLS_at_OSL må tenke litt kreatvit og der er passasjere jeg tenker på.

0L7 står det i logbooken min. Stripen heter vel Jean og ligger sør vest for Las Vegas langs interstate 15 retning LA.

Veldig mange som liker å enten kaste seg ut av fult fungerende fly eller å få lov til og fly litt opp ned på turer ut i fra denne plassen.

Ha-ha, denne var jo litt artig. Etter å ha tenkt meg om - eneste gang jeg har flydd fra, men ikke til, var et tandemhopp fra Østre Æra. Og med «skydiving» som ledetråd var det litt enklere. Tror vi skal rett sør for La Vegas, til Jean Sport Aviation Center. Plassen har ikke ICAO/IATA kode.

537896a43a24876f7d907889560ec9a6.jpg

Hvor er vi nå?

Cloudmaster er definitivt inne på noe. Og en del kan ha sett den på ferietur så ligger ikke ekstremt "øde" til.

TLS_at_OSL må tenke litt kreatvit og der er passasjere jeg tenker på.

Utrolig fin oppgave, spesielt med hintet om at det er flere som flyr fra enn til denne flyplassen!

Jeg er imponert over kompetansen på forumet, og hvor folk faktisk har vært så gøy å lage sike når man kommer over dem.

Skulle nesten tro det var Sandane lufthamn, Anda.

Ja, men da så - da går vi videre til en annen flyplass tett ved vannet. Spørsmålet er hvilken.

Attachments

• AH.jpg
    AH.jpg
    175 KB · Views: 61
Back