• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2)

Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2)

Absolutt helt korrekt.
Har forresten ikke vært der, men har brukt alt for mye tid i FSX (fløy kun der jeg hadde realistisk scenery:rolleyes:. STS var en av flyplassene som jeg ofte fløy til..)

Her er en flyplass med en interessant innflygning:

29996741157_b07c233bd0_c.jpg

Har vært på en "firmapresentasjon" i Formiddag, og Røros er det definitivt ikke : :colgate:

Close. Et siste tips er at det nesten ikke går rutefly hit, men flust av chartermuligheter. Er også mulig å se ett annet land fra deler av øyen.

Close. Et siste tips er at det nesten ikke går rutefly hit, men flust av chartermuligheter. Er også mulig å se ett annet land fra deler av øyen.

Kan det være Korfu CFU, der man kan se Albania i den nordlige delen av øya? Men veldig nærme Chania er det jo ikke, bortsett fra samme land og samme forbokstav på engelsk...

Er vi på Samos?

Vi er på Samos ja. En veldig fin øy som jeg virkelig anbefaler å ta turen til. Kanskje mest kjent? for at det er fødestedet til Pythagoras.

Vi drar videre østover:

Attachments

• IMG_2296.jpg
    IMG_2296.jpg
    64.2 KB · Views: 138

Stille i forslagskassa? Nuvel, hintet får bli at dette er et digert høl!

Back