Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Da slår vi til igjen:

attachment.php

Attachments

• Cebu.jpg
    Cebu.jpg
    58.9 KB · Views: 539

Samme her. Har ikke noe i kveld. Åpent, så legger jeg ut noe i morgen tidlig om ikke noen tar opp tråden.

Pauseinslaget er fra sør-vest av Tacoma,WA. Utsikt fra over over Lakewood, omtrent, mot Anderson Island og McNeil Island?

Ser at flere bilder kom fra områdene rundt Seattle, et område jeg gjerne skulle ha utforsket mere. Synd man ikke får tid til å få med seg regnskoger og slikt i området på en helgetur.

Ser at flere bilder kom fra områdene rundt Seattle, et område jeg gjerne skulle ha utforsket mere. Synd man ikke får tid til å få med seg regnskoger og slikt i området på en helgetur.

Hoh Rainforrest og regnskogen rundt Lake Quinault er fantastisk - Lake Quinault Lodge er et flott sted for en weekend, men en helg fra Oslo er vanskelig, i tillegg er det meget begrenset offentlig transport (kan komme til Aberdeen eller Port Angeles) som fremdeles er veldig langt unna.... så en må ha bil

Men jeg har ikke noen nye bilder ovenfra, så enten tar Hickock gåten tilbake og legger ut ny, ellers så er det fritt fram.

Men jeg har ikke noen nye bilder ovenfra, så enten tar Hickock gåten tilbake og legger ut ny, ellers så er det fritt fram.

Jeg tar ansvar. Hvor?

Attachments

• hvor er dette.jpg
    hvor er dette.jpg
    87.2 KB · Views: 160

Det er vel egentlig Peter den stores sommersted Konstatinovskij dvorets i Strelna rett utenfor St. Petersburg.

Back