Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Slenger inn en jeg da :)

30075252888_b0412e246d_c.jpg

Klinker inn en til:
44051034151_367054f897_c.jpg

Hvilken flyplas nærmer vi oss her?

Det er vel strengt tatt hvilken by vi flyr over og denne har gått ut på dato. På tide med fasit.

Kan være et sted øst i England, men ingenting som lett kan finnes uten å studere kart.

Ettersom oppgaven ifølge reglene er fri, legger jeg ut et bilde.

Attachments

• DSC_0330.jpg
    DSC_0330.jpg
    63.1 KB · Views: 138

Gaustatoppen og Rjukan nede i dalen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lillyhammer ser kanskje ikke helt slik ut...

Vi skal nok litt lenger ut i den store verden.

Ble litt nervøs her om at jeg har bommet litt siden du ikke tar den. Tar det som en selvfølge at du har vært der selv om de fleste nok ikke ville dratt dit på en helg, men sjekket Google maps nå og ser ut til at det matcher bildet mitt.

Vi skal nok litt lenger ut i den store verden.

Ble litt nervøs her om at jeg har bommet litt siden du ikke tar den. Tar det som en selvfølge at du har vært der selv om de fleste nok ikke ville dratt dit på en helg, men sjekket Google maps nå og ser ut til at det matcher bildet mitt.
Jernbane gjennom sump og ut mot strandprommenade med et par høye hoteller kan jo være Atlantic City.. hvor jeg har vært på helgetur. Boardwalk Empire er serien fra Atlantic City.

Det jeg synes mangler på bildet er priene, men de var kanskje mindre enn hva jeg husker.

Jernbane gjennom sump og ut mot strandprommenade med et par høye hoteller kan jo være Atlantic City.. hvor jeg har vært på helgetur. Boardwalk Empire er serien fra Atlantic City.

Atlantic City er korrekt.

Det jeg synes mangler på bildet er priene, men de var kanskje mindre enn hva jeg husker.

Er nok fordi bildet er tatt fra 10 000 meter på en litt disig dag, men legger jeg godviljen til så synes jeg at jeg kan se "Steel Pier".

Mange burde gjenkjenne noe på dette bildet.

attachment.php

Attachments

• aker porsgrunn.jpg
    aker porsgrunn.jpg
    288 KB · Views: 173
Back