Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

JRingveien rundt Minsk er nesten 6 mil lang, så litt mer presisjon hadde kanskje vært å foretrekke, men får være storsinnet nok til å si at det er greit.

Addressen til kjøpesenteret til venstre er Dawhinawski Trakt 188, Minsk, så da syntes jeg Minsk burde holde :-)

Hvilken by:

Klikk på linken for større utgave samt mulighet for å zoome inn:http://i.imgur.com/NseVDU8.jpg

NseVDU8.jpg

Last edited:

Kan jo nevne at byen på bildet har i underkant av to millioner innbyggere i følge Wikipedia og at det er i hvert fall ett vest-europeisk flyselskap som flyr til flyplassen man ser litt over midten av bildet.

Sent from my iPad using Tapatalk

Det er et fjelland i en halvørken. Jeg tipper (med vekt på tipper) Bishkek.

Det er et fjelland i en halvørken. Jeg tipper (med vekt på tipper) Bishkek.

I hvert fall riktig verdensdel, men i følge Wikipedia faller det betraktelig mer nedbør i løpet av et år i Bishkek enn i byen vi skal frem til.

Det er korrekt. Din tur.

I tillegg til Turkish så flyr Austrian fra Wien til Isfahan i Iran.

Det var Austrian som fikk meg på sporet, ja

Hvor er dette:

74x_E9qcQFXOdhRrbFazHLJahvFMjz890gCH1sI0cBo86bNunuxb94XBk8bQawnMgMkqWfxt8_k=w2212-h1242-no

Er ikke San Jancinto Mountain og Palm Springs i California til høyre der?

Da prøver vi denne:

Attachments

• IMG_0136.jpg
    IMG_0136.jpg
    106.3 KB · Views: 206

Du er på inn- eller utflying fra Dublin og det er Sutton, Baldoyle, Donaghmede som er byene. Golfklubben på neset heter Sutton Golf Club.

Lurer på om det finnes noen steder på de britiske øyer der det går an å sette fast KOG?
Kanskje et dronebilde fra inni en grotte et sted? I så fall får jeg vel beskjed om at konkuransereglementet sier "flyr over", ikke inni! Nuvel, dette vet du stemmer KOG, så kom med neste utfordring!

Last edited:

Lurer på om det finnes noen steder på de britiske øyer der det går an å sette fast KOG?
Kanskje et dronebilde fra inni en grotte et sted? I så fall får jeg vel beskjed om at konkuransereglementet sier "flyr over", ikke inni! Nuvel, dette vet du stemmer KOG, så kom med neste utfordring!

:colgate::colgate: Det er nok mange steder jeg ikke har vært på disse pussige øyene, men jeg har en slu og listig plan om å fly til samtlig flyplasser som har rutefly på de britiske øyer - og har kommet et godt stykke.

Dette er ikke på de britiske øyer, men det finnes øyer i det landet også

IMGP2495.JPG

Back