Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Vel, siden oppgaven er fri. Hvor flyr vi over hen?

20160426_081634.jpg

Denver, med Sports Authority field midt i bildet, like bak sentrum.

Hm, ser jo nå at bildet ikke var helt bra. Får gi et par hint. Det går en bro over fjorden midt på bildet, som ved åpning var Nord-Europas lengste av sitt slag.

Selvsagt innerst tier!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Stemmer. Dårlig mobilbilde ser ikke ut til å gjøre det spesielt vanskelig.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Terminalen/torturkammeret er ganske lett gjenkjennelig ;)
Ny oppgave:

Attachments

• quiz2.jpg
    quiz2.jpg
    301.9 KB · Views: 159

Jaggu! Må innrømme at jeg rotet rundt på vestsiden av Andøya og mye ute i Lofoten etter noe som lignet, naturligvis uten å finne det. Bildet er tatt (fra en WF Dash 8?) ut mot Engeløya (ENEN).

Stemmer. Dårlig mobilbilde ser ikke ut til å gjøre det spesielt vanskelig.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nivået her inne er bordeline autist / "kvitt eller dobbelt" opplegg :) Både i denne tråden og i "Hvilken flyplass" tråden. Meget gøy, og særdeles nerdete :colgate:

Jaggu! Må innrømme at jeg rotet rundt på vestsiden av Andøya og mye ute i Lofoten etter noe som lignet, naturligvis uten å finne det. Bildet er tatt (fra en WF Dash 8?) ut mot Engeløya (ENEN).

Affirm! Helt riktig :)

Nivået her inne er bordeline autist / "kvitt eller dobbelt" opplegg :) Både i denne tråden og i "Hvilken flyplass" tråden. Meget gøy, og særdeles nerdete :colgate:

Hjertens enig! Det er rett og slett fascinerende å se. Én ting er jo når vi ser hele kontrolltårn, terminalbygg, øyer, byer, fjell osv. Men når det kommer et motordeksel og et hushjørne, -og riktig svar tikker inn noen minutter senere må jeg si jeg blir imponert. Det er et fantastisk kunnskapsnivå her på forumet, og det skulle forundre meg om det finnes et luftfartsrelatert spørsmål ingen av "forumistene" kan klare å svare på!

Last edited:
Back