K KnutW Speedbird Concorde Medlem 2 Dec 2016 #2,661 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Helt korrekt, Yalu river ved Dandong/Sinuiju.
T Tjab Upgrade me.... 2 Dec 2016 #2,662 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Følger opp med en kjempe enkel en. Attachments sdg.jpg 50.8 KB · Views: 224
B Bjelle ScanFlyer Blue 2 Dec 2016 #2,663 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Hamar/Ottestad med Åkersvika i sentrum? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Hamar/Ottestad med Åkersvika i sentrum? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
T Tjab Upgrade me.... 2 Dec 2016 #2,664 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Bjelle said: Hamar/Ottestad med Åkersvika i sentrum? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Click to expand... Jepp, man kan se vikingskipet der nede
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Bjelle said: Hamar/Ottestad med Åkersvika i sentrum? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Click to expand... Jepp, man kan se vikingskipet der nede
B Bjelle ScanFlyer Blue 2 Dec 2016 #2,665 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Da er oppgaven fri Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
L LN-GAB ScanFlyer Blue 2 Dec 2016 #2,666 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Da tar jeg oppgaven Attachments 1IMG_2250.jpg 409.8 KB · Views: 205
L LN-GAB ScanFlyer Blue 2 Dec 2016 #2,668 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Nei, men riktig fylke, og du finner mye laks her også tettstedet i midten jeg er ute etter Last edited: 2 Dec 2016
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Nei, men riktig fylke, og du finner mye laks her også tettstedet i midten jeg er ute etter
T Tjab Upgrade me.... 2 Dec 2016 #2,669 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Da må det være Grong i bakgrunnen der. Å du tok av fra Namsos da vel?
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Da må det være Grong i bakgrunnen der. Å du tok av fra Namsos da vel?
T Tjab Upgrade me.... 2 Dec 2016 #2,671 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Setter oppgaven fri jeg.
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 3 Dec 2016 #2,672 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Litt annerledes i anledning dagen
Henshaw Galley Slave Medlem 3 Dec 2016 #2,673 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Oslo. Mer bestemt t-banen rett nord for Majorstua og mot Blindern og Frøen stasjon i bildet
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Oslo. Mer bestemt t-banen rett nord for Majorstua og mot Blindern og Frøen stasjon i bildet
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 3 Dec 2016 #2,674 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Vel, strengt tatt er det vel Steria-ballongen vi flyr over Men OK, da! Siden du fikk med Frøen stasjon.
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Vel, strengt tatt er det vel Steria-ballongen vi flyr over Men OK, da! Siden du fikk med Frøen stasjon.
dc-8-63 Finn Erik Edvardsen 3 Dec 2016 #2,676 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? San Francisco med Golden Gate Park I forgrunnen, Ashbury Heights og broen over til Kjos Field
Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? San Francisco med Golden Gate Park I forgrunnen, Ashbury Heights og broen over til Kjos Field
Henshaw Galley Slave Medlem 4 Dec 2016 #2,677 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Stemmer nok rimelig bra ja. Next!
dc-8-63 Finn Erik Edvardsen 4 Dec 2016 #2,678 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Samme vinkel men anderledes retning> Attachments IMG_1750.JPG 91 KB · Views: 139
T Tjab Upgrade me.... 4 Dec 2016 #2,679 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Napoli med en vulkan i bakgrunn?
dc-8-63 Finn Erik Edvardsen 5 Dec 2016 #2,680 Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her? Helt korrekt !