Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Funker som innflyging til Bromma. Så det vi fløy over var Kungsholmen, Stadshagen, Bromma, Tranebergssund og muligens Söder.

Det er Bromma. Forøvrig en fantastisk innflyging når man kommer fra denne kanten.

Din tur.

Da tar vi turen ut i verden igjen

Hvor.jpg

Siden denne tydeligvis er vanskelig får jeg komme med et hint: Bildet er tatt vest for svenske Bromma og øst for norske Bromma.

Ikke helt, men tanken er ikke dum. Det er ferskvann.

Jeg tenkte først og fremst på en av de mange svenske innlandsbyene, og etter litt bortkastet leting i går, så tror jeg nå det kan være Uppsala. Gir jo en menig når bildet er tatt fra en 737 i relativt lav høyde

Jeg tenkte først og fremst på en av de mange svenske innlandsbyene, og etter litt bortkastet leting i går, så tror jeg nå det kan være Uppsala. Gir jo en menig når bildet er tatt fra en 737 i relativt lav høyde

Du er svært nærme og nærme nok. Det er Skarholmen i forgrunnen og Uppsala i bakgrunnen. Det er Someones tur så får Kekker heller slette sitt tullete forsøk på å kapre tråden.:headbang

Siden undertegnede ikke har noe og legge ut, så får da kekker sitt bilde være mitt bidrag. Selv om jeg kan dog ikke bidra med fasiten ;)

Kekker: der var du litt raskt :old

Mulig jeg ikke følger med, men poster som har ligget i 48 timer er vel å regne som frie, ut fra det som står i første post. Så beklager virkelig, var ikke meningen å tråkke noen på tærne, men da sier vi at tråden er fri som fuglene igjen, så alle kan gå inn i helga med hvilepuls!

-Etter 24 timer uten noen riktige forslag skal flightnummer legges ut.
-Har ingen løst oppgaven etter 48 timer settes oppgaven fri.
-Om den som har oppgaven ikke legger noe ut på 48 timer settes oppgaven fri.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Last edited:

Det var vel det tredje punktet du siterte som sier at: "-Om den som har oppgaven ikke legger noe ut på 48 timer settes oppgaven fri"

som du kom i skade for å forbryte deg mot.

Men over til oppgaven nå: Jeg tror det er Storevatnet som ligger på grensen mellom Rogaland, Aust Agder og Vest Agder.

Det var vel det tredje punktet du siterte som sier at: "-Om den som har oppgaven ikke legger noe ut på 48 timer settes oppgaven fri"

som du kom i skade for å forbryte deg mot.

Men over til oppgaven nå: Jeg tror det er Storevatnet som ligger på grensen mellom Rogaland, Aust Agder og Vest Agder.
Jepp, er nok der jeg missforsto, uansett helt riktig, kjør på!

Jepp, er nok der jeg missforsto, uansett helt riktig, kjør på!

Tja... synes jo egentlig det står rimelig klart at etter 48 timer uten noen løsning, er oppgaven fri.

Tja... synes jo egentlig det står rimelig klart at etter 48 timer uten noen løsning, er oppgaven fri.
Slik jeg tolket det, men godt mulig jeg tok feil, first world problem!

Da er vel denne fri som fuglen.

Hvor er så dette??

Vi er over Sirdalsheiene og ser Svartevassdammen omtrent midt i bildet.

Støtter forøvrig Kekkers videreføring av tråden da LN-KOG ikke har fulgt reglene i post 1.

Back