Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Dere har trolig hørt mye prat om denne flyplassen.

bamboo_02.jpg

Der har jeg stått mange ganger og ventet på slot vet jeg. Bare for å taxe hele flyplassen rundt og slippe samtlige Iberia-maskiner forran seg så slot'en ryker igjen...

Det er i alle fall ikke kjedelig å fly til BCN

Jeg har sett ned på det samme noen ganger, ja ;)

eVfuOLK3jbwJHIoPic5sPBuCwndBGj6KDHYxtWx_jLbXtCBJZQEHmZCBK3A2MdUyqeUX4Mwmfo_HHk398U9zLSP2oZUQ1wdZaFhlGYefP37TutGXrFTDEH7QHgqdkn2i9QOxfRBokRdI3YUZFHlpRgCkrg6aPgEGGKcrAZhx_dzz75pmFTYQVltcOjht8nLG53bEle3sEOb4qOPIKsM7BJPt9FJNI_fs3seZP086Zg4-JZKuVzaIT8pPmUoN2a61meDhiZTDkn0H-V_c0qbNrZckczINEsEsIiYpP12Z6kwnDMF5IYQhLP79lVZhHSR6edMfqDcNZpeOXqRkkIYjQEyvw4SJvA3dSdE_-bMhOnT5CB_Hun21uAjCHTsjkRKqt5gwDd4j2-h49u37YusIrvd7nka6ivz_eVlq_498kh788DWcw3SGjzD4-znBIBa8iPQVNdbmosfmxeNAtJbbnkfR7AafVe0ZpjrYqwfFZIiNJ2-48Y49sW9VplkSg3Jr-SShHQdUgJnwCfuacGs0B8IOIE40DsMsq-QWuw-AGHYDfeHJCUt5rYXGX9DKaZ5TzL93_w=w1700-h962-no

Hvilken by er dette?

Det er ikke Brazzaville, Braunschweig, Bratsk, Brașov, Brasília, Brampton, Brăila, Braga eller Bradford, men jeg tror det er i Europa.

Det er ikke Brazzaville, Braunschweig, Bratsk, Brașov, Brasília, Brampton, Brăila, Braga eller Bradford, men jeg tror det er i Europa.
Det stemmer. Basert på gjettingen din virker det nesten som at du vet hvor det er.

Siden det heller ikke er Bergen eller Bøverbru, tipper jeg Bratislava.

Da prøver jeg meg igjen:

attachment.php

Attachments

• Palo Alto.jpg
    Palo Alto.jpg
    48.9 KB · Views: 240
Back