Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Spørs om du må fylle på med et hint eller to!
Oppgaven er allerede på overtid så det er fritt frem å kapre tråden om noen vil. Om noen fortsatt lurer på oppgaven så kan jeg si at det er med Ryanair fra RYG til BGY.

Kom ikke med hint tidligere da det var helt dødt i tråden og jeg hadde ikke tenkt å drive monolog.

Navnet på stedet er ikke så kjent, men jeg synes det er veldig beskrivende og morsomt.

Den nærmeste husklyngen er vel da Zocco, med Cologne litt ned på høyre side av "haugen". Og "haugen" heter etter hva jeg klarer å finne ut Monte Orfano...
(tror det skulle stemme, men i så fall er oppgaven fri igjen. Har ingen bilder å bidra med)

Den nærmeste husklyngen er vel da Zocco, med Cologne litt ned på høyre side av "haugen". Og "haugen" heter etter hva jeg klarer å finne ut Monte Orfano...
(tror det skulle stemme, men i så fall er oppgaven fri igjen. Har ingen bilder å bidra med)
Hadde godtatt Bergamo som det ligger like ved, men det lille "fjellet" som man ser under innflygningen ligger helt for seg selv ute på sletten og heter altså Orfano.... altså "orphan" på engelsk eller "forelsreløs" på norsk. Det er mulig det bare er meg som synes denslags detaljer er morsomme.

Tråden er som sagt fri for de som har tittet ut av flyvinduet og tatt et bilde.

Jeg plukker opp – hvor er vi så her?

9e8a7c2d053a5011ac7f45e2f832cc1c.jpg

Hva flyr vi over her?

Attachments

• 20150116_121558.jpg
    20150116_121558.jpg
    455.8 KB · Views: 177

Et lite hint. Bildet er tatt fra en SAS A320, fra København til... Bildet viser en kjent fiskelandsby som jeg lurer på om noen kjenner igjen.

Back