Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Vil tenke at Tromsø ikke er et så dårlig forslag her.

Edit: Slått på de to minuttene jeg brukte på å skrive svar og ta en titt på Google Maps

Re: Konkurransetråd: Hvilken flyplass (del 2)

Hvor er vi her?

cddf903a948e6753cd590aa58bce52e2.jpg

Siden du vel nylig har vært på skiferie så prøver jeg meg på Bodensjøen/Bodensee

Nesten like lett?

attachment.php

Attachments

• IMG_3022.jpg
    IMG_3022.jpg
    85.3 KB · Views: 471

Bra hint, hadde ikke hatt en sjangs uten. Du er over Gulehavet, skal lande på Incheon (INC), tipper RWY 33L, på vei til Seoul (som kan bety «the capital» avhengig av hvilket språk du tar utgangspunkt i). Artig!

Bra hint, hadde ikke hatt en sjangs uten. Du er over Gulehavet, skal lande på Incheon (INC), tipper RWY 33L, på vei til Seoul (som kan bety «the capital» avhengig av hvilket språk du tar utgangspunkt i). Artig!
Godkjent. Det var kanskje vel optimistisk å tro at noen skulle si Palmido som faktisk er et turistmål.

https://www.youtube.com/watch?v=f_FMrfGX5Eo

Din tur!

Da går vi videre med det populære temaet "hvilket fjell er dette" og skal til mere hjemlige trakter.

Attachments

• Hvor.jpg
    Hvor.jpg
    141 KB · Views: 153

Du er i riktig fylke, men vi er på innflygning til flyplassen som er hakket lengre nord enn MOL.

Hmm, dette ble litt vanskelig. De fleste innflygninger til Kristiansund skjer vel fra nord mot sør (?), så da er dette kanskje en av fjelltoppene langs Fjordruta til DNT. Kan det være Blåfjellet med Arasvikfjorden i bakgrunnen?

Back