Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Re: Konkurransetråd: Hva flyr vi over her?

Vestover ? Det ligner veldig på Miami - men det stemmer ikke helt med vest for Orlando ?
Miami er helt rett og min himmelretning var helt feil. Tenkte øst, men skrev vest. Menn og multitasking...

Hvor er vi nå ?

Attachments

• E6ADECB0-BE2A-43AF-AF4D-2F7690618F01.jpg
    E6ADECB0-BE2A-43AF-AF4D-2F7690618F01.jpg
    82.5 KB · Views: 175

Er alt vi ser på bildet manmade? Er noe av det naturlige øyer?
Raden ytterst med South Beach, Fisher Island og Virginia Key er naturlige, men innenfor er det mye kunstige greier; Hibiscus, Palm, Star og Venetian Islands. Disse ble bygd for 100 år siden og man kan jo lure på om de kan ha inspirert noen i Dubai som ville lage en større versjon.

Korrekt fra Fellowship og god selv korreksjon fra Hickok - Portland har ikke så mye vann ;-)

Korrekt fra Fellowship og god selv korreksjon fra Hickok - Portland har ikke så mye vann ;-)

Sjelden jeg gjetter riktig på disse bildene, men jeg har jo lest hvor du reiser, og det var ingen liten flyplass som lå på lang avstand ;)

Jeg vil tro at dette er lett for de som reiser verden rundt, men hva flyr vi over her, (eller rettere sagt hva flyr vi inn til) ?

Attachments

• Gjett hvor 3.jpg
    Gjett hvor 3.jpg
    122.4 KB · Views: 141

Jeg har ikke deltatt i denne konkurransen tidligere, men jeg prøver meg med dette bildet. Hvilken by/tettsted ser vi her?

Espen

Attachments

• Oppgave500.jpg
    Oppgave500.jpg
    101.9 KB · Views: 117

Bruker ikke bli lurt oppi Stryn så der har jeg ikke vært.

Da skal vi litt vestover.

attachment.php

Attachments

• Jersey.jpg
    Jersey.jpg
    74.5 KB · Views: 271
Back